CSR & ESG REVIEW #72

CSR&ESG Review 7 ΑΒΒασιλόπουλος: Δέσμευση στην προσφορά Η ΑΒ Βασιλόπουλος βρέθηκε και το 2021 δίπλα σε όλα όσα έχουν αξία, μέσα από ενέργειες για τον Άνθρωπο, τα Προϊόντα και το Περιβάλλον. Η εταιρεία διέθεσε 1 εκατομμύριο ευρώσε προϊόντα, δράσεις και προγράμματα για περισσότερους από 140 οργανισμούς. Προσέφερε πάνωαπό 137.000 υγιεινά γεύματα σε μαθητές σχολείων σε όλη την Ελλάδα, γέμισε τα τραπέζια των καταναλωτών με υγιεινά προϊόντα, μείωσε με τη WWF Ελλάς τη σπατάλη τροφίμων, περιόρισε και τη χρήσηπλαστικού, ενώτοποθέτησε 360 σημεία φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων ΔΕΗ Blue σε καταστήματα. Τιτάν: Δωρεά 1 εκατ. ευρώ Ένα πολυεπίπεδο σχέδιο δράσης, συνολικού ύψους 1 εκατ. ευρώ, παρουσίασαν το Ίδρυμα Παύλου και Αλεξάνδρας Κανελλοπούλου και ο Όμιλος Τιτάν, στοπλαίσιο της συμμετοχής τους στην εθνικήπροσπάθεια για την αποκατάσταση πυρόπληκτων περιοχών και το σχεδιασμό δράσεων πρόληψης για το μέλλον. Το Ίδρυμα Κανελλοπούλου συμβάλλει στην ανασυγκρότηση της Βόρειας Εύβοιας, διαθέτει 2 πυροσβεστικά οχήματα στην Κεντρική Μακεδονία, ενώ εκπαιδεύει τους πολίτες για την πρόληψηαπό τις πυρκαγιές. ΟΤιτάν διαθέτει 50 σιλοφόρα οχήματαδεξαμενές νερού, 3 ανοιχτές δεξαμενές νερού για ανεφοδιασμό ελικοπτέρων, ενώ συμμετέχει σε μελέτες εκτίμησης κλιματικών κινδύνων. Quest: Έκθεση Βιώσιμης Ανάπτυξης 2021 O Όμιλος Quest δημοσίευσε για όγδοη συνεχόμενη χρονιά την Έκθεση Βιώσιμης Ανάπτυξης για το 2021, παρουσιάζοντας τη στρατηγική και τις πρωτοβουλίες του ομίλου, καθώς και ειδικότερα των τεσσάρων μεγαλύτερων θυγατρικών εταιρειών του, Info Quest Technologies, Uni Systems, iSquare και ACS σχετικά με τα κύρια θέματα Βιώσιμης Ανάπτυξης και δείκτες ΕSG (Environment - Social - Governance) που παρακολουθεί. Στην έκθεση παρουσιάζεται συνοπτικά και η επικαιροποιημένη ESG Στρατηγική που ολοκλήρωσε ο όμιλος τον Ιούνιο του 2022, με την ανάδειξη των μακροπρόθεσμων ESG στόχων. 20 χρόνια για το Ίδρυμα Vodafone Τα 20 χρόνια προσφοράς στην Ελλάδα γιορτάζει το Ίδρυμα Vodafone και με περισσότερους από 700.000 ωφελημένους πολίτες το 2021, φέτος εγκαινιάζει νέες δράσεις στην εκπαίδευση με το Generation Next, στην υγεία με την Τηλεϊατρική για υπηρεσίες πρωτοβάθμιας υγείας σε κατοίκους απομακρυσμένων περιοχών, στην υποστήριξη ανθρωπιστικών κρίσεων με τα Instant Network και Instant Classroom και στις «Ψηφιακές εφαρμογές για το κοινό καλό» με τη δημιουργία του Panic Button και την υιοθέτηση του «Bright Sky» για βοήθεια ατόμων σε κακοποιητικό περιβάλλον.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=