Previous Page  9 / 9
Information
Show Menu
Previous Page 9 / 9
Page Background

05.09.16

_BUSINESS

TODAY_#4400

»

9

DIRECTION BUSINESS NETWORK:

Μ. ΑΣΙΑΣ 43, 152 33 ΧΑΛΑΝΔΡΙ |

Τ.

210 77.12.400 |

F.

210 77.13.343

(INFO@DIRECTION.GR)

|

EΚΔΟΤΗΣ

ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ |

ΑΡΧΙΣΥΝΤΑΚΤΗΣ

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΟΥΚΑΛΑΣ

(TSOUKALAS@DIRECTION.GR

)

|

ΥΠΕΥΘΥΝH ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ

ΑΓΑΘΗ ΖΟΡΜΠΑ

(ΖΟRΒΑ@DIRECTION.GR)

|

ΥΠΟΔΟΧΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ

ΜΑΡΙΑ ΤΣΩΝΟΥ (

ΤSONOU@DIRECTION.GR

)

|

ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ

ΑΝΝΑ ΜΗΛΙΑΔΗ

(MILIADI@DIRECTION.GR

)

EΤΗΣΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΗ

450€

Φρένο στη συνεργασίαmobile εταιρειών με developers

E.E: ΝΕΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ

ΑΠΟΤΡΟΠΗ ΤΟΥ AD BLOCKING

Η

Ευρωπαϊκή Ένωση

δημοσίευσε έναν νέο κανονισμό που αποτρέπει τις εταιρείες κινητής

τηλεφωνίας από το μπλοκάρισμα διαφημίσεων στα δίκτυά τους. Οι mobile εταιρείες έχουν

συνεργαστεί με software developers για το μπλοκάρισμα διαφημίσεων σε επίπεδο δικτύου στο

Ηνωμένο Βασίλειο και στην Ιταλία, ωστόσο οι τελευταίες ενέργειες της Ένωσης φέρονται να

βάζουν πάγο σε αυτές τις προσπάθειες. Σύμφωνα με όσα δημοσίευσαν πρώτοι οι

Financial

Times,

οι οδηγίες ουδετερότητας του δικτύου που δημοσιεύτηκαν από το

Σώμα των Ευ-

ρωπαίων Νομοθετών για τις Ηλεκτρονικές Επικοινωνίες,

υποδεικνύουν πως οι μάρκες

τηλεπικοινωνίας δεν μπορούν να

«μπλοκάρουν, επιβραδύνουν, διαφοροποιήσουν, περιορίσουν,

συρρικνώσουν ή αλλοιώσουν τη διαφήμιση»,

όταν παρέχουν μια υπηρεσία πρόσβασης στο

Internet. Πλέον, η

«Paragraph 78»

της οδηγίας θα σταλεί στους εθνικούς νομοθέτες για

ενσωμάτωση. Πάντως, ο

Roi Carthy,

chief marketing officer της

ShineTechnologies,

που

αναπτύσσει ad blocking λογισμικό, σημείωσε πως η συγκεκριμένη οδηγία θα αποτύχει.

«Συ-

γκρούεται με τα δικαιώματα των Ευρωπαίων πολιτών να υπερασπιστούν τις ιδιωτικές

επικοινωνίες τους από παράνομες ενέργειες παρακολούθησης»,

πρόσθεσε ο Carthy.

DENTSU AEGIS: ΕΞΑΓΟΡΑΖΕΙ PROGRAMMATIC SHOP

Στη διαρκή προσπάθειά του να καταστεί μια «100% digital economy επιχείρηση μέχρι το 2020»,

ο όμιλος

Dentsu Aegis

προχωρά στην εξαγορά του programmatic shop

Accordant Media,

ενώ

έχουν προηγηθεί άλλες data-focused εξαγορές μέσα στην τρέχουσα χρονιά. Συγκεκριμένα, τον

Μάρτιο το δίκτυο απέκτησε το data και analytics shop Cardinal Path και τον Αύγουστο το πλειοψη-

φικό μετοχικό πακέτο της performance marketing εταιρείας

Merkle

. Η Accordant αναπτύσσει τη

σχετική τεχνολογία Accordant ATS, που περιλαμβάνει μια data-management πλατφόρμα, custom

data μοντέλα και εργαλεία analytics. Συνολικά, απασχολεί 70 programmatic specialists, που θα

γίνουν μέρος της programmatic buying προσφοράς της Amnet, που αποτελεί το σχετικό παράρτημα

του Dentsu Aegis.

Tηλ.: 210-6899758 Κατερίνα Κωμιώτη >>> ALLSTAR BASKET >>> ΜΑΣΟΥΤΗΣ SUPER MARKET >>> GARNIER ΝΕΡΟ MICELLAIRE >>> KNORR >>> GREE Sample of TV SPOTS (31/08/2016) >>> LENOR Get informed.. get adbank