05.09.16_CSR
WEEK
#222
6
DIRECTION BUSINESS NETWORK:
Μ. ΑΣΙΑΣ 43, 152 33 ΧΑΛΑΝΔΡΙ |
Τ.
210 77.12.400 |
F.
210 77.13.343
(INFO@DIRECTION.GR)EΚΔΟΤΗΣ
ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ |
ΑΡΧΙΣΥΝΤΑΚΤΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΟΥΚΑΛΑΣ
(TSOUKALAS@DIRECTION.GR) |
ΥΠΕΥΘΥΝH ΕΤΑΙΡΙΚΗΣ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΛΙΝΑ ΔΕΔΕ
(DEDE@DIRECTION.GR) |
ΥΠΟΔΟΧΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ
ΜΑΡΙΑ ΤΣΩΝΟΥ (
ΤSONOU@DIRECTION.GR)
ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ
ΑΝΝΑ ΜΗΛΙΑΔΗ
(MILIADI@DIRECTION.GR) |
EΤΗΣΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΗ
200€
Δημιουργία και προβολή περιεχομένου
Tα κανάλια Novasports στηρίζουν την
Ελληνική Παραολυμπιακή Ομάδα
Τα κανάλια
Novasports
, ως Μέγας Χορηγός Επικοινωνίας της
Ελληνικής Παραολυμπιακής Επιτροπής
, στηρίζουν την
προσπάθεια της ελληνικής αποστολής στους αγώνες που θα
διεξαχθούν στο Ρίο της Βραζιλίας από τις 7 έως τις 18 Σεπτεμ-
βρίου 2016. Η χορηγία αφορά, μεταξύ άλλων, στη δημιουργία και
προβολή περιεχομένου, για την ανάδειξη των πρωταγωνιστών
αθλητών με αναπηρία που θα συμμετάσχουν στους Παραολυμπιακούς Αγώνες, μέσα από
τα κανάλια της Nova και το site
www.novasports.gr. Συγκεκριμένα, τα ειδικά αφιερωματικά
video προβάλλονται μέσα από όλα τα τηλεοπτικά αθλητικά και κινηματογραφικά κανά-
λια, Novasports και Novacinema, αλλά και σε ειδική ενότητα στο site www.novasports.
gr
(http://www.novasports.gr/paralympic-games), όπου οι επισκέπτες μπορούν να τα
παρακολουθήσουν και να γνωρίσουν τους αθλητές που θα συμμετάσχουν στους Παραο-
λυμπιακούς Αγώνες του Ρίο.
Διαβάστε περισσότερα στο CSRnews.gr.Χορηγία στον φοιτητικό διαγωνισμό «Νίκος Αναλυτής»
Η Interamerican στο πλευρό του CSR Hellas
Η
Interamerican
, αναγνωρίζοντας τον κομβικό ρόλο που
διαδραματίζει το
Δίκτυο CSR Hellas
για την ανάπτυξη της
Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης στη χώρα μας, αποτελεί έναν
από τους χορηγούς του
Φοιτητικού Διαγωνισμού «Νίκος
Αναλυτής»,
που οργανώνει για τρίτη χρονιά το Δίκτυο. Πα-
ράλληλα, η εταιρεία με αυτή την πρωτοβουλία της αναδεικνύει
έμπρακτα το ενδιαφέρον της για την εδραίωση μιας επιχειρηματικής κουλτούρας για την
υπευθυνότητα, τροφοδοτούμενης από τις ιδέες και τη δυναμική της νέας γενιάς μέσω της
συνεργασίας της ακαδημαϊκής με την επιχειρηματική κοινότητα. Η Interamerican υποστη-
ρίζει το διαγωνισμό οικονομικά και επιπλέον είναι αποκλειστικός χορηγός ταξιδιωτικής
ασφάλισης της αποστολής των 15 ατόμων -νικητών του διαγωνισμού και συνοδών- που
θα συμμετάσχουν στο ταξίδι εκπαιδευτικού σκοπού, το οποίο θα πραγματοποιηθεί στην
έδρα του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου κατά τον προσεχή Νοέμβριο, στις Βρυξέλλες.
Δια- βάστε περισσότερα για το διαγωνισμό στο CSRnews.gr.Η Mastercard
στηρίζει
φέτος τον 8ο Ετήσιο Αγώνα
Greece Race for the Cure
2016, καθώς συμμετέχει
ως Μεγάλος Χορηγός στον
αγώνα-θεσμό, ο οποίος
διοργανώνεται στις 25
Σεπτεμβρίου στο Ζάππειο
από τον Πανελλήνιο Σύλλογο
Γυναικών με Καρκίνο Μαστού
«Άλμα Ζωής», με στόχο την
ευαισθητοποίηση και την
ενημέρωση για τον καρκίνο
του μαστού στην Ελλάδα. Στο
πλαίσιο αυτό, και για κάθε
ηλεκτρονική εγγραφή στον
αγώνα που θα πραγματοποι-
είται στο
www.greecerace.grμε τη χρήση οποιασδήποτε
κάρτας Mastercard® (χρεω-
στική, πιστωτική ή προπλη-
ρωμένη), η Mastercard θα
προσφέρει 2 ευρώ επιπλέον
για τη στήριξη της λειτουργί-
ας και των δραστηριοτήτων
του Πανελλήνιου Συλλόγου
Γυναικών με Καρκίνο Μαστού
«Άλμα Ζωής».
Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα στο CSRnews.gr.Η FCA
συμμετέχει ου-
σιαστικά στην προσπάθεια
συγκέντρωσης κεφαλαίων
του Ιταλικού Ερυθρού Σταυ-
ρού, που βρίσκεται, από την
πρώτη στιγμή, στην πρώτη
γραμμή των προσπαθειών
αρωγής στους πληγέντες
από τον καταστροφικό
σεισμό στη γειτονική χώρα.
Επιπλέον, όλα τα χρήματα
που έχουν συγκεντρώσει
οι υπάλληλοι του Ομίλου
FCA θα παραδοθούν στον
Ερυθρό Σταυρό. Ταυτόχρονα,
ο όμιλος έχει διαθέσει στόλο
επαγγελματικών οχημάτων
στις υπηρεσίες έκτακτης
ανάγκης που δρουν στις
πληγείσες περιοχές και είναι
απαραίτητος για μεταφορά
εξοπλισμού, εφοδίων και
προσωπικού.
Διαβάστε στο CSRnews.gr περισσότερα για τις πολυάριθμες πρω- τοβουλίες της FIΑΤ Chrysler Automobiles για το θέμα.Coca-Cola: Εκπλήρωσε νωρίτερα
τη δέσμευση για τη διαχείριση νερού
Η
The Coca-Cola Company
και οι συνεργαζόμενοι εμφιαλωτές της παγκοσμίως (το σύστημα
της Coca-Cola), πέτυχαν το στόχο για επιστροφή στη φύση και στις τοπικές κοινότητες ποσότητας
νερού ίσης με αυτή που χρησιμοποιούν στην παραγωγή και στα προϊόντα τους. Έτσι, η Coca-Cola
είναι η πρώτη εταιρεία του Fortune 500 που ανακοινώνει δημοσίως ότι πέτυχε έναν τόσο φιλό-
δοξο στόχο για την αναπλήρωση νερού . Επιπλέον, το σύστημα της Coca-Cola βελτίωσε το δείκτη
χρήσης νερού στην παραγωγή κατά 2,5% σε ένα χρόνο (από το 2014 έως το 2015), σημειώνοντας
συνολικά βελτίωση ίση με 27% από το 2004. Σύμφωνα με την παγκόσμια αξιολόγηση χρήσης
νερού, η οποία επικυρώθηκε από τις
LimnoTech
και
Deloitte
και διενεργήθηκε σε συνεργασία
με τον οργανισμό
The Nature Conservancy (TNC),
το σύστημα της Coca-Cola επέστρεψε
περίπου 191,9 δισεκατομμύρια λίτρα νερού στη φύση και στις τοπικές κοινότητες το 2015 μέσω
προγραμμάτων διαχείρισης νερού, ποσότητα που ισοδυναμεί με το 115% του νερού που χρησι-
μοποιήθηκε στα προϊόντα της Coca-Cola την περασμένη χρονιά.
Περισσότερα στο CSRnews.gr.C
S
R
W
O
R
L
D