6
RETAILBUSINESS AWARDS
Η ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΥ ΛΙΑΝΕΜΠΟΡΙΟΥ
κανάλια.Μοιραίαοι εταιρείεςπουστοάμεσομέλλον θα ξεχωρίσουν
είναι αυτές που θα έχουν επιτύχει την «ενορχήστρωση» όλων των
ανωτέρω καναλιών, προσαρμόζοντας όλα τους τα διαθέσιμα ερ-
γαλεία (e-shop, καμπάνιες, φυσικό προϊόν, προβολικές ενέργειες,
κατάστημα, digital signage), ώστε να «αγκαλιάσουν» τονπελάτη, τις
απαιτήσεις αλλά και τις ανάγκες του», σημείωσε χαρακτηριστικά.
Από την πλευρά του ο Λεωνίδας Βρεττάκος ανέφερε χαρακτηρι-
στικά: «Είναι μεγάλη μου τιμή το συγκεκριμένο βραβείο, βλέπο-
ντας και ποιους είχα συναγωνιστές, ορισμένους “γίγαντες” του
ελληνικού λιανεμπορίου, για τους οποίους αισθανόμουν δέος
όταν ήμουν μικρότερος. Όσοι με ξέρουν, αυτό που θέλω να τους
εγγυηθώ είναι πως θα συνεχίσωμε την ανθρωπιά, την ηθική, τους
χαμηλούς τόνους και τις αξίες που μου έμαθαν οι γονείς μου και
στην υπόλοιπη καριέρα μου, όσο φυσικά με κρατούν οι δυνάμεις
και μου εμπιστεύονται αυτή τη θέση και δεν πρόκειται να τις
παραβώ για κανένα λόγο. Τα χρήματα και οι θέσεις φεύγουν, οι
άνθρωποι είναι αυτοί που μένουν».
Η ΔιΟρΓΑΝωΣΗ
Τα Lighthouse RetailBusiness Awards 2014 διοργανώθηκαν από
την Direction και το περιοδικό RetailBusiness και τελούσαν,
όπως κάθε χρονιά, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Ανάπτυ-
ξης και Ανταγωνιστικότητας. Διοργανώθηκαν σε συνεργασία
με την Εθνική Συνομοσπονδία Ελληνικού Εμπορίου και το
Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος, ενώ η
KPMG Ορκωτοί Ελεγκτές Α.Ε. αποτέλεσε για 9η συνεχή χρονιά
τον ελεγκτικό φορέα της διοργάνωσης, διασφαλίζοντας την
εγκυρότητα της διαδικασίας.
Χορηγός τίτλου των βραβείων ήταν για δεύτερη συνεχή χρονιά η
Lighthouse, ενώ τη διοργάνωση στήριξαν, επίσης, οι Creative
Media, Leaseplan, Τaxiplon (χορηγοί), Μαρινόπουλος Α.Ε. (χορη-
γός κατηγοριών Προμηθευτής της χρονιάς Food & Drink - Non
Food), Coca-Cola Tρία Έψιλον, ΑΒ Βασιλόπουλος, Nestlé, (ηθικoί
χορηγοί), The Newtons Laboratory, West, Stasis, Singular Logic
(Υποστηρικτές), Asset Ogilvy Public Relations, Βοutari, ζαγόρι, Aria
Fine Catering, Flexbook, Apstage, GreenEvolution, Sound&Visual
Κ. Παπαθανασίου Α.Ε., Vision, Caffe Vergnano 1882, Ela Gold
(officials partners), Σάμινθος - Δήμητρα Στάθη (δημιουργός βρα-
βείων),
BusinessNews.gr,
Euro2day.gr(χορηγοί επικοινωνίας), SBC
(τηλεοπτικός χορηγός επικοινωνίας), PressiousArvanitidis (χορη-
γός εκτυπώσεων), Polichromo (χορηγός ψηφιακών εκτυπώσεων),
Mass Courier (χορηγός διανομών), Future Models Management
(Απονομές), KPMG (ελεγκτικός φορέας) και Metropolitan Expo
Exhibition Centre (congress hall sponsor).
R
Ξανά ανθρακικά ουδέτερη διοργάνωση
Για ακόμη μια χρονιά η διοργάνωση των Βραβείων ήταν
ανθρακικά ουδέτερη. Πιο συγκεκριμένα, η Green Evolution
υπολόγισε τις σχετικές εκπομπές σύμφωνα με το διεθνές
πρότυπο GreenHouse Gas Protocol. Αυτές τις αντιστάθμισε
πλήρως, σύμφωνα με τους κανόνες του σχήματος πιστοποί-
ησης CO
2
Neutral Seal, με δικαιώματα άνθρακα επαληθευμένα βάσει
του προτύπου Verified Carbon Standard, εκδίδοντας και το σχετικό
πιστοποιητικό. Αξίζει να σημειωθεί πως πρόκειται για την έκτη συνε-
χή χρονιά που η διοργάνωση είναι ανθρακικά ουδέτερη, ενώ το ίδιο
ισχύει τα τελευταία δυο χρόνια και για το site
www.retailawards.gr.