ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ 2019

16 Την είσοδό της και την επίσημη έναρξη λειτουργίας της στην ελληνική αγορά, από 15 Φεβρουαρίου, έχει πραγμα- τοποιήσει η Max Media. Το διεθνές δίκτυο ανεξάρτητων media agencies έχει παρουσία σε 58 χώρες, με συνολικά media billings 15 δισ. δολαρίων για το 2018, ενώ τους τε- λευταίους δώδεκα μήνες έχει αποσπάσει περισσότερα από τριάντα κλαδικά βραβεία και διακρίσεις. Το διεθνές πελατο- λόγιό της περιλαμβάνει πληθώρα μεγάλων διαφημιζόμενων και brands όπως οι Marks & Spencer, HSBC, Kellogs και Reed Group. ΗMax Media Greece αποτέλεσε τον Μεγάλο Χορηγό της 5ης διοργάνωσης των βραβείων «Πρωταγωνι- στές της Χρονιάς» και ο Stuart Smith, μαζί με τον Γιάννη Τερπίτσα, CEO και Client Director της εταιρείας, αντίστοι- χα, μίλησαν για τα σχέδιά της για την ελληνική αγορά αλλά και τη φιλοσοφία και τη στρατηγική της. Μπορείτε ναμας «συστήσετε» τοδιεθνές δίκτυο της MaxMedia; Σε ποιες χώρες έχει παρουσία και ποιοι περιλαμβάνονται στοπελατολόγιο της; Stuart Smith: Η Max Media Global είναι εξειδικευμένο Media Agency για διεθνείς καμπάνιες. Έχουμε γραφεία σε περισσότερες από 58 χώρες παγκοσμίως, καλύπτοντας την Ευρώπη, τις ΗΠΑ, τη Λατινική Αμερική, τη Μέση Ανατολή, τη Βόρεια Αφρική καθώς και την Ασία. Στόχος μας είναι να μεγιστοποιήσουμε το engagement και το response της κάθε καμπάνιας, μεγιστοποιώντας την απόδοση του marketing budget των πελατών μας μέσα από αποκλειστικά καινοτόμα εργαλεία. Έχουμε αναπτύξει τα τελευταία χρόνια ειδικές συμφωνίες και συνεργασίες με MME, κυρίως στις ΗΠΑ, την Ευρώπη και την Κίνα και επεν- δύουμε πολύ στο να είμαστε ανταγωνιστικοί στα media deals για λογαριασμό των πελατών μας. Έχουμε μια ξε- χωριστή επιχειρηματική μονάδα για Corporate Trading σε διεθνές επίπεδο, η οποία επιτυγχάνει εξαιρετική απόδοση σε επίπεδο media investments, παρέχοντας έτσι ανταγω- νιστικό πλεονέκτημα στο media buying των πελατών. Σε ορισμένες περιπτώσεις πετυχαίνουμε έως και 65% χαμη- λότερες τιμές από τις αρχικές στα media, τόσο offline όσο και online. Η Max Media Greece, αξιοποιώντας το τμήμα International Media Planning του δικτύου και τα σχεδόν 30 χρόνια εμπειρίας του, μπορεί να φτάσει και στις 4 γω- νιές του κόσμου, εξυπηρετώντας πελάτες από διαφορετι- κές κατηγορίες όπως startups τεχνολογίας, παραδοσιακά brands ή πολυεθνικoύς retailers. Το διεθνές πελατολόγιό μας περιλαμβάνει πληθώρα με- γάλων διαφημιζόμενων και brands όπως, ανάμεσα σε άλλους, οι Marks & Spencer, HSBC, Kellogs, Georg Jensen, Reed Group, Petro Canada, Clements Worldwide και Cigna Global. MaxMediaGreece Η Ελλάδα βρίσκεται σε μια νέα εποχή ΟStuart Smith CEOκαι ο Γιάννης Τερπίτσας Client Director τηςΜax Media, τουΜεγάλου Χορηγού της διοργάνωσης, μιλούν για τη δυναμική είσοδο της εταιρείας στην Ελλάδα αλλά και την εικόνα και τις προοπτικές της εγχώριας αγοράς. Ο Stuart Smith, CEO της Max Media O Γιάννης Τερπίτσας, Client Director της Max Media

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=