Business News Magazine #12

έχουν πάρει για να προετοιμαστούν για την έλευσή της. Όλοι οι δρόμοι οδηγούνστο... Λονδίνο Από τα βασικά συμπεράσματα της έρευνας είναι πως το Λονδίνο είναι ηΝο1 πόλη για την Generation Z και δεν δείχνει να επηρεάζεται από το φλέγον ζήτημα του Brexit, που βρίσκεται στην κόψη του ξυραφιού. Η πόλη είναι απόλυτα συμβατή με τις αρχές της Gen Z και ικανοποιεί κάθε ανάγκη της για εκπαίδευση αλλά και επαγγελματικές ευκαιρίες, κάτι που την καθιστά την πλέον εξέχουσα πόλη στον κατάλογο. Ξεχωρίζει σε τομείς όπως η κοινωνική επιχειρηματικότητα, φυσικά, η εκπαίδευση, η βιομηχανία του AI (δεύτερη θέση στις 110 πόλεις), ενώ είναι η Νο.1 πόλη όσον αφορά τους συνεργατικούς χώρους εργασίας, αφού έχει τους περισσότερους καταχωρισμένους, ξεπερνώντας ακόμα και τη Νέα Υόρκη. Η Στοκχόλμη είναι η δεύτερη επιλογή για τους Gen Z-ers και η νούμερο 1 πόλη όσον αφορά τις ψηφιακές πληρωμές και το e-banking, την περιβαλλοντική δράση και το δικαίωμα να διαδηλώσεις. Το Λος Άντζελες είναι στην τρίτη θέση, αποτελώντας φυσικά έναν παράδεισο όσον αφορά τα esports (δεύτερη θέση συνολικά, με πρώτη πόλη τη Σεούλ) αλλά και τις σπουδές (τρίτη θέση συνολικά). Άλλα στοιχεία που ξεχωρίζουν είναι πως η Κοπεγχάγη είναι η κορυφαία πόλη όσον αφορά το e-government, ενώ στη δεύτερη θέση βρίσκονται ούτε μία ούτε δύο, αλλά… τέσσερις πόλεις της Αυστραλίας (Μελβούρνη, Σίδνεϊ, Μπρισμπέιν και Περθ). Η Σιγκαπούρη πέτυχε την υψηλότερη βαθμολογία στη Συνδεσιμότητα/5G, τoΠαρίσι αρίστευσε στοψηφιακό mobility με βαθμολογία 100, ενώ η Βοστόνη είναι η πόλη με τις καλύτερες ευκαιρίες για εκπαίδευση, αφήνοντας στη δεύτερη θέση το Λονδίνο. Το Ντοζμπάι διακρίνεται στο κεφάλαιο πολυπολυτισμικότητα, που γνωρίζει πολύ καλά, ενώ οι σκανδιναβικές χώρες τιμούν όσο λίγες την ισότητα των φύλων, με τη Μαδρίτη ωστόσο να πετυχαίνει την υψηλότερη «LGBT+ Equality” βαθμολογία. Οι πόλεις της Νορβηγίας διακρίνονται για το σύστημα υγείας τους, το Σαν Φρανσίσκο είναι η πόλη που δίνει τη μεγαλύτερη ώθηση στην επιχειρηματικότητα και την καινοτομία, ενώ η πιο οικονομική πόλη για να ζήσει η επερχόμενη γενιά δεν είναι άλληαπό τοΒουκουρέστι. Οι 14 από τις 20 top πόλεις για την Gen Z είναι στο top50 των πιο ακριβών για να μείνει κανείς, με το Βερολίνο να είναι η πιο γνωστή από τις κορυφαίες, που σύμφωνα με την έρευνα, μπορεί κανείς να την «αντέξει» οικονομικά. HGenZβαθμολογεί με «καλώς» την Αθήνα Σίγουρα, η Αθήνα έχει πολύ δρόμο να διανύσει μέχρι να βρεθεί, αν όχι στις κορυφαίες πόλεις για να ζήσει κάποιο μέλος της Gen Z, σίγουρα σε μία πιο κολακευτική θέση από την 78η που καταλαμβάνει ανάμεσα στις 110 της έρευνας. Ο σχετικός πίνακας δείχνει τα θετικά, τα αρνητικά αλλά και τα μέτρια χαρακτηριστικά που κάνουν την Gen Z να έχει δεύτερες σκέψεις για να ετοιμάσει τη βαλίτσα της και να προσγειωθεί στα μέρη μας, για να πλουτίσει τις γνώσεις της και να εξελιχθεί επαγγελματικά. Σύμφωνα με την έρευνα λοιπόν, η κυβέρνηση κάνει μία πολύ σοβαρή προσπάθεια όσον αφορά τον ψηφιακό μετασχηματισμό της και αριστεύει σε θέματα κυβερνοασφάλειας, ωστόσο έχει πάρα πολλά να πετύχει ακόμα όσον αφορά το κομμάτι της ψηφιακής εκπαίδευσης. Η Gen Z σίγουρα δεν θα αντιμετωπίσει ποτέ πρόβλημα να διαμαρτυρηθεί για κάποιον σκοπό στην Αθήνα, ωστόσο διαπιστώνει πως χρειάζεται ακόμα δουλειά όσο αφορά την πολυπολιτισμικότητα και τη συνύπαρξη σε μια κοινωνία ποικίλων κοινωνικών ομάδων με διαφορετικά εθνικά χαρακτηριστικά. Όσο για τις esports δραστηριότητες, μάταια θα ψάξει γι’ αυτές, αφού η πόλη βρίσκεται στον πάτο της βαθμολογίας στον συγκεκριμένο τομέα. Στο business τώρα κομμάτι, η έρευνα συμπεραίνει πως υπάρχει οικονομική ευχέρεια για να κινηθεί ηGen Z και να διευρύνει τη δράση της, ωστόσο σίγουρα θα απογοητευθεί από τη διείσδυση της τεχνητής νοημοσύνης στην αγορά αλλά και από τα επίπεδα της κοινωνικής επιχειρηματικότητας. ΟΙ 15ΚΟΡΥΦΑΊΕΣΠΌΛΕΙΣ ΣΤΟΝΚΌΣΜΟΓΙΑΤΗΝGENERATIONZ # ΠΌΛΗ ΧΏΡΑ DIGITAL ΑΡΧΈΣ ΨΥΧΑΓΩΓΊΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΌΤΗΤΑ ΣΥΝΟΛΙΚΉ ΒΑΘΜΟΛΟΓΊΑ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΉ ΨΗΦΙΟΠΟΊΗΣΗ ΕΚΠΑΊΔΕΥΣΗ ΙΔΙΩΤΙΚΌΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΣΦΆΛΕΙΑ ΔΙΕΘΝΙΣΜΌΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΉ ΔΡΆΣΗ ΔΙΚΑΊΩΜΑ ΔΙΑΔΉΛΩΣΗΣ ESPORTS ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΉ ΕΥΧΈΡΕΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΉ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΌΤΗΤΑ ΒΙΟΜΗΧΑΝΊΑ AI 1 Λονδίνο Βρετανία 97,69 97,14 69,96 64,68 95,28 97,08 60,43 64,6 100 91,23 100 2 Στοκχόλμη Σουηδία 95,89 65,03 65,87 51,38 100 100 44,07 67,93 60,77 58,43 89,88 3 Λος Άντζελες ΗΠΑ 94,13 96,87 60,1 66,49 74,47 85,66 89,39 66,52 74,33 60,45 89,4 4 Τορόντο Καναδάς 86,06 79,52 69,93 73,92 86,66 98,05 23 61,65 91,48 70,37 86,2 5 Νέα Υόρκη ΗΠΑ 94,13 84,1 60,1 65,08 83,24 85,66 31,98 48,46 91,19 88,08 86,03 6 Βερολίνο Γερμανία 94,07 63,32 81,72 37,61 85,61 98,05 30,31 75,41 67,46 70,83 84,53 7 Μόναχο Γερμανία 94,07 80,89 81,72 54,95 87,18 98,05 7,24 71,19 51,68 46,83 83,11 8 Σαν Φρανσίσκο ΗΠΑ 94,13 52,01 60,1 63,55 83,24 85,66 19,72 58,21 87,44 100 83,09 9 Άμστερνταμ Ολλανδία 93,94 34,7 83,98 57,22 83,12 98,05 23,58 65,82 56,12 54,9 83,02 10 Βανκούβερ Καναδάς 86,06 69,32 69,93 70,19 88,6 98,05 18,83 70,42 81,84 51,85 82,48 11 Παρίσι Γαλλία 94,46 75,79 85,16 51,85 92,19 87,83 38,73 61,48 66,3 73,66 82,13 12 Μάντσεστερ Βρετανία 97,69 63,74 69,96 56,52 90,62 97,08 4,57 75,77 49,8 34,14 81,18 13 Κοπεγχάγη Δανία 100 54,76 83,76 37,32 94,03 100 29,76 60,14 56,28 48,43 80,7 14 Ελσίνγκι Φινλανδία 94,85 53,75 83,98 37,89 94,15 98,05 24,19 69,93 55,75 56,1 80,33 15 Μόντρεαλ Καναδάς 86,06 72,02 69,93 51,71 84,73 98,05 9,52 75,49 74,42 55,78 80 Οι Gen-Zers, από τη Malala Yousafzai μέχρι την Greta Thunberg, δίνουν σχήμα στο αφήγημά τους και κινήματα όπως το Fridays for Future αποδεικνύουν πως είναι μια φωνή που απαιτεί να ακουστεί. Με το «να αναγνωρίσουμε τη φωνή τους​, είναι η μεγάλη στιγμή να συμμεριστούμε τις ανησυχίες τους και να δράσουμε γι’ αυτές», δηλώνει ο Kucukdere. «Οι περισσότεροι από εμάς θυμόμαστε μια εποχή όπου η αγορά εργασίας ανθούσε ή όταν χρησιμοποιούσες μία πλαστική σακούλα μίας χρήσεως δεν σε γέμιζε ενοχές. Ωστόσο, για την Generation Z, το να δείχνεις ενδιαφέρον για το μέλλον της οικονομίας και του περιβάλλοντος ήταν κάτι που είχε ορισθεί από τη στιγμή της γέννας. Γι’ αυτό το νέο εξελισσόμενο δημογραφικά κομμάτι, η πανταχού παρουσία του σε θέματα που ποικίλλουν από την κλιματική αλλαγή μέχρι το να μεγαλώνεις μέσα σε μια παγκόσμια οικονομική κρίση, το έχει κάνει τόσο δεδομένα ξεχωριστό. Η εμφάνιση μιας νέας γενιά παρουσιάζει ισχυρές ευκαιρίες εξίσου για την καινοτομία και την οικονομία, ωστόσο αυτό απαιτεί οι πόλεις και οι βιομηχανίες να είναι εξίσου προσαρμόσιμες και ευέλικτες. Έχοντας ανταποκριθεί με την άνοδο των millennials, είναι καιρός για τον ιδιωτικό και τον δημόσιο τομέα να προετοιμαστούν για την Generation Z», τονίζει ο Kucukdere. Έσο έτοιμος για την Gen-Ζ Για την Generation Z, το να δείχνεις ενδιαφέρον για το μέλλον της οικονομίας και του περιβάλλοντος ήταν κάτι που είχε ορισθεί από τη στιγμή της γέννας 55 ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2019

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=