Business News Magazine #12

2013 2014 2015 2016 2017 2018 2019 $ ΔΙΣ. 40 30 20 10 Η ΑΞΙΑ ΤΟΥ BRAND ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ* Οι αλλαγές στην αξία του brand στο top 5 των πιο πολύτιμων brands το 2019 Nike H&M Zara Adidas Cartier Η ΑΞΙΑ ΤΟΥ BRAND ΤΩΝ ΔΕΚΑ ΚΟΡΥΦΑΙΩΝ ΣΗΜΑΤΩΝ ΕΝΔΥΣΗΣ ΤΟ 2019* Η αξία του brand και η ποσοστιαία μεταβολή το 2018 *Οι μετρήσεις της Brand Finance που αφορούν την αξία ενός brand συνυπολογίζουν τη δύναμή του, η οποία περιλαμβάνει τις επενδύσεις σε μάρκετινγκ, τo μετοχικό κεφάλαιο και τις επιχειρηματικές επιδόσεις, τα έσοδα του brand και τα έσοδα από τα δικαιώματα εκμετάλλευσης. $32 ΔΙΣ. Nike Zara Adidas Cartier Louis Vuitton H&M +16% +6% -16% +39% +17% $18 ΔΙΣ. $16 ΔΙΣ. $14 ΔΙΣ. $17 ΔΙΣ. +29% $14 ΔΙΣ. Brand Finance 2019 Brand Finance 2019 H Nike εξακολουθεί να είναι το πιο πολύτιμο brand ρούχων στον κόσμο, σύμφωνα με την Brand Finance, καταγράφοντας εντυπωσιακή ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια και μια αξιοζήλευτη παρουσία στα social media σε επίπεδο ακολούθων. Ποια είναι τα υπόλοιπα brands που φλερτάρουν με τη θέση της; Το brand Nike έχει ηγετική παρουσία στην αγορά ρούχων, με την αξία του να αποτιμάται στα 32 δισ. δολάρια και να ενισχύεται κατά 16% το 2018. Η διαφορά με τη Zara, που ακολουθεί στη δεύτερη θέση, είναι ιδιαίτερα αισθητή, καθώς η αξία του brand του ισπανικού ομίλου αποτιμάται στα 18 δισ. δολάρια, με την Adidas με 17 δισ. δολάρια και την Ημάχη της μόδας infographic H&M με 16 δισ. δολάρια να βρίσκονται στην τρίτη και τέταρτη θέση, αντίστοιχα. Στην πέμπτη θέση βρίσκονται η Cartier και η Louis Vuitton με 14 δισ. δολάρια, αποτελώντας τα πρώτα δύο brands που αντιπροσωπεύουν είδη πολυτελείας. Στη δεκάδα βρίσκονται και τα Hermès, Gucci και Rolex, ενώστην 7η θέση παρεμβάλλεται η ιαπωνική Uniqlo. Το brand το οποίο αναζήτησαν περισσότερο οι καταναλωτές διαδικτυακά ήταν η ιταλική Off - White, που κατάφερε να εκθρονίσει την Gucci. Σε ό,τι αφορά την παρουσία στα social media και πιο συγκεκριμένα στο Instagram, πρωταθλήτρια σε ακολούθους αναδεικνύεται η Nike και ακολουθούν η Victoria’s Secret, η Nike Football, η Chanel και η Gucci. Σε ό,τι αφορά τις μεταβολές στην αξία των brands, η Christian Dior είναι η εταιρεία που κατάφερε να αυξήσει την αξία της κατά 57% και την ακολουθούν η Uniqlo, η Anta και η Moncler. Εξετάζοντας τη γεωγραφική κατανομή της έδρας των πιο πολύτιμων brands, τα πρωτεία κρατούν οι Ηνωμένες Πολιτείες με 33,5%και ακολουθούν ευρωπαϊκές χώρες όπως η Γαλλία, η Ιταλία, η Γερμανία, η Ισπανία και η Ελβετία. 58 ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2019

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=