Business News Magazine #12

57% Christian Dior 48% Uniqlo 47% Anta 43% Moncler 42% The North Face 39% Cartier 37% Omega 36% Calvin Klein -1% Bershka -4% Hermes -8% Under Armour -11% Bottega Veneta -13% Pandora -16% H&M -20% Salvatore Ferragamo -26% Chow Tai Fook ΟΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΩΝ BRANDS ΤΟ 2019* Brand Finance 2019 Brand Finance 2019 Instagram2019 Lyst 2019 TΑ BRANDS ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣ ΣΤΟ INSTAGRAM Αριθμός ακολούθων στα μέσα Μαΐου 2019 (σε εκατομμύρια) ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΔΡΑ ΤΑ 50 ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ BRANDS ΡΟΥΧΩΝ* Ηνωμένες Πολιτείες Ελβετία Ιταλία Γαλλία Γερμανία 33,5% 5,8% 9,6% 17,8% 8,1% Ισπανία 8% Άλλες χώρες 17,3% $93 ΔΙΣ. $22 ΔΙΣ. $48 ΔΙΣ. $16 ΔΙΣ. $50 ΔΙΣ. $27 ΔΙΣ. $22 ΔΙΣ. ΤΑ ΠΙΟ «ΚΑΥΤΑ» BRANDS ΤΟΥ 2019 Το Lyst Index αναλύει την online μηνιαία καταναλωτική συμπεριφορά περισσότερων από 5 εκατ. καταναλωτών και περιλαμβάνει 12.00 σχεδιαστές και καταστήματα online καθώς και στοιχεία των αναζητήσεων της Google, τις online πωλήσεις και τη δραστηριότητα στα social media. 88 66 38 35 34 34 33 30 32 28 Nike Victoria’s Secret Nike Football CHANEL Gucci Adidas Originals ZARA Official Louis Vuitton Official H&M Adidas Football Uniqlo Hermès Rolex +48% $12 ΔΙΣ. -4% $11 ΔΙΣ. ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΤΟ Α΄ ΕΞΑΜ. 2019 ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΤΟ Δ΄ ΕΞΑΜ. 2018 1 Off-White 2 2 Gucci 1 3 Balenciaga 3 4 Valentino 9 5 Fendi 5 ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΤΟ Α΄ ΕΞΑΜ. 2019 ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΤΟ Δ΄ ΕΞΑΜ. 2018 6 Prada 11 7 Stone Island 7 8 Versace 6 9 Vetements 8 10 Saint Laurents 27 Gucci +19% $10 ΔΙΣ. +27% $8 ΔΙΣ. + – HChristianDior κατάφερε να αυξήσει την αξία της κατά 57% και την ακολουθούν ηUniqlo, η Anta και ηMoncler 59 ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2019

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=