Business News Magazine #13

coverstory Mehdi Khoubbane εταιρείες στην Ελλάδα και η πρώτη στον κλάδο των FMCG, κάτι που κάνει όλες τις ομάδες μας πολύ περήφανες. Με τη δημοσιοποίηση των αποτελεσμάτων μας είναι ξεκάθαρο ότι καταφέραμε να υπεραποδώσουμε σημαντικά σε σχέση με την αγορά, για ακόμα μία φορά. Παρόλο που δεν μπορώ να αποκαλύψω αυτή τη στιγμή κανένα οικονομικό στοιχείο για το 2019, αυτό που μπορώ να πω είναι ότι έχουμε πίστη στη δυνατότητά μας να ξεπεράσουμε σημαντικά για άλλη μία φορά τις επιδόσεις της αγοράς, σε όλα τα κανάλια και όλες τις κατηγορίες προϊόντων. Μπορείτε να περιγράψετε την αγορά καλλυντικών στην Ελλάδα αυτή την περίοδο; Είναι μια αναδυόμενη αγορά και αν ναι, σε ποιες κατηγορίες; Ανάμεσα στα έτη 2009 και 2015 η αγορά έχασε πάνω από το 1/3 της αξίας της ως αποτέλεσμα της οικονομικής κρίσης, η οποία επηρέασε όλα τα κανάλια και τις κατηγορίες προϊόντων. Από το 2016 σταθεροποιήθηκε και επιταχύνει σταδιακά. Για την ακρίβεια, πρέπει να σημειωθεί ότι, βάσει των στοιχείων του ΠΣΒΑΚ, το 2018 η αγορά σημείωσε άνοδο κατά 2% σε σχέση με το 2017, όταν οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 3,4%. Για το 2019, τα στοιχεία τουΠΣΒΑΚ έδειξαν ότι η αγορά είναι στο ίδιο επίπεδο με το περασμένο έτος. Ποια είναι τα πιο σημαντικά brands στο χαρτοφυλάκιο της L’Oréal Hellas και ποια είναι αυτά που θα έχουν τη μεγαλύτερη δυναμική; Συνολικά, παρατηρούμε μία μεγάλη δυναμική στην αγορά ομορφιάς παγκοσμίως, και αυτό ισχύει και σε τοπικό επίπεδο. Βλέπουμε να υπάρχουν δύο κύριες τάσεις, στις οποίες είμαστε πολύ καλά τοποθετημένοι. Από τη μία πλευρά, η αναζήτηση για εμπιστοσύνη και ο αντίκτυπος που επιφέρουν η τεχνολογία και οι αλγόριθμοι ενισχύουν την ελκυστικότητα μεγάλων και εμβληματικών μαρκών. Εφόσον οι μάρκες συνεχίζουν να εμπλουτίζουν τις αξίες τους και να αναπτύσσουν πραγματικές καινοτομίες στους καταναλωτές, βλέπουμε τις μεγαλύτερες μάρκες μας να πετυχαίνουν μεγαλύτερα μερίδια, όπως η L’Oréal Paris, η Lancôme, η Vichy και η L’Oréal Professionel. Αυτή είναι μία επιβράβευση σε όσους δεσμεύονται στο χτίσιμο της μάρκας, με μακροπρόθεσμο ορίζοντα. Από την άλλη πλευρά, βλέπουμε νέες προσδοκίες κυρίως από τις νεότερες γενιές και όχι μόνο, πουαφορούν τοσκοπό, τη βιωσιμότητα και την εξατομίκευση. Το χαρτοφυλάκιο των μαρκών μας μάς επιτρέπει να ανταποκρινόμαστε και σε αυτές τις νέες ανάγκες μέσα από τις εδραιωμένες μάρκες μας και από τις πρόσφατες εξαγορές μας. Για παράδειγμα, η μάρκα NYX Professional Make Up, την οποία λανσάραμε το 2017, είναι το απόλυτο millennial hit. Ένα άλλο καλό παράδειγμα είναι η Cerave, ηοποία λανσαρίστηκε το 2018, βασισμένησε αποδεδειγμέναδερματολογικάαποτελέσματα, και η οποία έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών που αναζητούν ασφάλεια και αποτελεσματικότητα. Τι αναμένετε για τη L’Oréal Hellas; Πού πρόκειται να εστιάσετε στα επόμενα χρόνια; Θα παρουσιάσετε νέα προϊόντα; Αποστολή μας παραμένει να προσφέρουμε «Ομορφιά για όλους». Και πιστεύουμε ότι η καινοτομία βρίσκεται στον πυρήνα του στόχου μας. Επομένως, έχουμε πολλά συναρπαστικά νέα στα σχέδιά μας για τις διαφορετικές κατηγορίες μας. Στην κατηγορία καταναλωτικών προϊόντων εισβάλλουμε στο χώρο της φυσικότητας & βιωσιμότητας με μία νέα σειρά περιποίησης μαλλιών, τη Botanicals της L’Oréal Paris, και με μία σειρά για περιποίηση προσώπου, τη Garnier Bio. Στην κατηγορία προϊόντων πολυτελείας μόλις λανσάραμε δύο καταΠριν το διορισμό σας στην Ελλάδα ήσασταν υπεύθυνος για τη L’Oréal Paris στη Γαλλία και επικεντρωθήκατε στο e-commerce και το ψηφιακό περιβάλλον. Έχετε παρόμοια σχέδια για την ελληνική αγορά; Για την ακρίβεια, πρώτη φορά αντιλήφθηκα τον αντίκτυπο της ψηφιακής μετάβασης και του ηλεκτρονικού εμπορίου όσο εργαζόμουν στην Κίνα, όπου διατάραξε σημαντικά την αγορά και τη συμπεριφορά του καταναλωτή. Η ελληνική αγορά δεν αποτελεί απολύτως καμία εξαίρεση από αυτό το φαινόμενο, το οποίο είναι βασισμένο στην αναζήτηση των καταναλωτών για ευκολία και νέες αγοραστικές εμπειρίες, και στις ικανότητες των λιανεμπόρων και αποκλειστικών λιανεμπόρων του ηλεκτρονικού εμπορίου να παρέχουν ανταγωνιστικές υπηρεσίες. Στη L’Oréal Hellas η προσέγγισή μας διακρίνεται σε τρεις πυλώνες. Πρώτον, Τόσο η ελληνική αγορά όσο και η χώρα, κατέχουν σημαντική θέση στο L’Oréal Group για ιστορικούς λόγους, όπως επίσης και γιατί εφαρμόζουμε και δρομολογούμε πιλοτικά πολλές πρωτοβουλίες σε διάφορους τομείς πληκτικά αρώματα κάτωαπό τις μάρκες Idole της Lancôme και Libre της Yves Saint Laurent, τα οποία είχαν ένα φανταστικό λανσάρισμα. Στα επαγγελματικά προϊόντα, όπου οι βαφές μαλλιών είναι ο πυρήνας της κατηγορίας, παρουσιάσαμε τη νέα βαφή Glow της L’Oréal Professionel, επιπρόσθετα της μεγάλης επιτυχίας του προϊόντος Blond Absolu της Kerastase στις ξανθές αποχρώσεις. Στην κατηγορία δερμοκαλλυντικών, πέρα από την επιτυχία της Cerave, η περιποίηση της επιδερμίδας παραμένει η πρώτημας προτεραιότητα. Έχουμε δύο σημαντικές καινοτομίες στην αντι-γήρανση, με το λανσάρισμα της Redermic Vitamin C10 της La Roche-Posay και του Mineral 89 Eyes της Vichy στην κατηγορία ενυδάτωσης. Όπως βλέπετε, είμαστε σε θέση να εκπληρώσουμε όλες τις επιθυμίες ομορφιάς, όλων των κοινών, χάρη στη δυναμική των μαρκών μας. 20 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2019

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=