Business News Magazine #13

να προσφέρουμε στους συνεργάτες μας του ηλεκτρονικού εμπορίου την εξειδίκευση των ανθρώπων μας, που είναι εξαιρετικά δραστήριοι και καταρτισμένοι σε ένα περιβάλλον που συνεχώς εξελίσσεται. Δεύτερον, να προσφέρουμε και να παρουσιάζουμε τις υπηρεσίες μας που βασίζονται στην τεχνολογία, οι οποίες έχουν σχεδιαστεί σε παγκόσμιο και τοπικό επίπεδο, για να μεγιστοποιήσουμε τα ποσοστά μετατροπής σε αγορές και την προσέλκυση πελατών. Για παράδειγμα, αυτή τη στιγμή εφαρμόζουμε σταδιακά στα sites μας την τεχνολογία που απέκτησε ο όμιλος μέσα από τη συνεργασία με τη Modiface, για να επιτύχουμε τη μέγιστη ποιοτική κίνηση (traffic) σε αυτά. Τρίτον, αξιοποιούμε στο έπακρο μία από τις θεμελιώδεις αξίες του ηλεκτρονικού εμπορίου σε όλο τον κόσμο: οι μεγαλύτερες μάρκες και τα πιο εμβληματικά προϊόντα πάντα παίρνουν το μεγαλύτερο μερίδιο στο περιβάλλον του e-commerce. Χάρη στο χαρτοφυλάκιο των μαρκών μας και την εξειδίκευση των ομάδων μας στην Ελλάδα και παγκοσμίως, είμαστε στην εξαιρετική θέση να συμβάλουμε ουσιαστικά στην ανάπτυξη των συνεργατών μας στα επόμενα χρόνια. Πόσο σημαντική είναι η ελληνική αγορά για το L’Oréal Group; Αποτελεί η παρούσα κατάσταση της αγοράς αντικείμενο ανησυχίας; Η ιστορία ανάμεσα στην Ελλάδα και τη L’Oréal είναι μεγάλη και ξεκινάει από τη δεκαετία του ’30, όταν τα πρώτα προϊόντα L’Oréal ξεκίνησαν να διανέμονται μέσωαντιπροσώπων. Το 1971, το L’Oréal Group αποφάσισε να δημιουργήσει θυγατρικές εταιρείες στην Ελλάδα. Το 2007, αυτές οι θυγατρικές ενοποιήθηκαν σε μία, τη L’Oréal Hellas, με τα κεντρικά γραφεία της να ορίζονται στη Νέα Ιωνία, όπου βρίσκονται μέχρι και σήμερα. Τόσο η ελληνική αγορά όσο και η χώρα, κατέχουν σημαντική θέση στο L’Oréal Group για ιστορικούς λόγους, όπως επίσης και γιατί εφαρμόζουμε και δρομολογούμε πιλοτικά πολλές πρωτοβουλίες σε διάφορους τομείς. Προσωπικά, έχωμεγάλη πίστη στις προοπτικές της αγοράς. Πρώτον, γιατί όπως μπορούμε να δούμε σε μακροοικονομικόεπίπεδο, όλοκαι περισσότεροι δείκτες γίνονται πράσινοι και η εμπιστοσύνη των καταναλωτών επιστρέφει σε υψηλά επίπεδα. Δεύτερον, γιατί μπορούμε να βασιστούμε σε σταθερές συνεργασίες με λιανεμπόρους οι οποίοι έχουν δεχτεί τη νέα κατάσταση και χτίζουν τη νέα εμπειρία ομορφιάς για τους καταναλωτές. Και τρίτον, γιατί ο αντίκτυπος της ψηφιοποίησης σε όλο τον κόσμο, όπως και στην Ελλάδα, ενισχύει το ρόλο της ομορφιάς και της αλληλεπίδρασης των μαρκών μας με τους καταναλωτές. Πώς σχολιάζετε τη σχέση ανάμεσα σε προμηθευτές και retailers στην ελληΈχετε εργαστεί για τη L’Oréal σε ευρωπαϊκές αγορές όπως επίσης στη Βραζιλία και την Κίνα. Πώς σας βοήθησε να εξελιχθείτε ωςmanager αυτή η διεθνής πορεία; Τι κερδίσατε από την εμπειρία σας σε διαφορετικές κουλτούρες και περιβάλλοντα; Τρία σημαντικά πράγματα έχω αποκομίσει. Σε αυτή την αναζήτηση για αυθεντική ενσυναίσθηση και σεβασμό της κουλτούρας του άλλου έμαθα να εστιάζω στις κοινές αξίες παρά στους διαφορετικούς τύπους συμπεριφοράς. Και αυτή είναι μία σταθερή ανακάλυψη που επαναλαμβάνεται οπουδήποτε βρίσκεσαι. Το δεύτερο είναι η απομυθοποίηση της έννοιας «terra incognita» και των προκλήσεων που δεν αντιμετωπίζονται. Τίποτα δεν είναι αδύνατο εφόσον επικεντρώνεσαι στην ικανότητα προσαρμογής σου και την ικανότητα να αποκωδικοποιείς σύνθετα περιβάλλοντα με τη βοήθεια των ομάδων σου. Το τρίτο είναι ξεκάθαρα η σχέση σου με το χρόνο. Ως Business Manager συνεισφέρεις μόνο προσωρινά στη μακροπρόθεσμη ιστορία των ομάδων και των εταιρειών μας, και αυτό είναι μια μεγάλη ευθύνη. Η L’Oréal είναι μία από τις ηγέτιδες εταιρείες στον κόσμο στον τομέα της O Mehdi Khoubbane έχει αναλάβει Γενικός Διευθυντής στη L’Oréal Hellas από την 1η Νοεμβρίου 2017 διαδεχόμενος την Έρση Πυρίσιη, που βρισκόταν στο «τιμόνι» από την 1η Απριλίου 2015. Κατάγεται από τη Γαλλία και το Μαρόκο και εργάζεται στον όμιλο L’Oréal από το 2002. Η πολύ πλούσια διεθνής του σταδιοδρομία ξεκίνησε από τη Βραζιλία και στη συνέχεια τη Γαλλία, όπου ήταν μέλος της ομάδας marketing της Vichy. Στη συνέχεια ανέλαβε τη La Roche-Posay στο Βέλγιο, ενώ από τις αρχές του 2008 επιτέλεσε καθήκοντα Γενικού Διευθυντή Δερμοκαλλυντικών στην Πολωνία. Ακολούθησε η μετακίνησή του στην Κίνα, όπου για 5 χρόνια διηύθυνε τον τομέα των Δερμοκαλλυντικών σε ένα ιδιαίτερα απαιτητικό επιχειρησιακό περιβάλλον. Επέστρεψε στη Γαλλία στις αρχές του 2016 για να αναλάβει την ηγεσία της μάρκας L’Oréal Paris. Στη γενέτειρα χώρα της εταιρείας τροφοδότησε τη διαδικασία μεταμόρφωσης της μάρκας και επικεντρώθηκε στην digital ανάπτυξή της και την επιτάχυνση του e-commerce, ενώ υιοθέτησε και μια νέα στρατηγική κατεύθυνση για τη μάρκα μέσα από το άνοιγμα των boutiques L’Oréal Paris στη Γαλλία. Who is who νική αγορά και την εκτεταμένη χρήση των promotions και εκπτώσεων; Η εκτεταμένη χρήση προωθητικών ενεργειών είναι ένα φαινόμενο που παρατηρούμε σε όλη την Ευρώπη, και οι συνεργάτες μας στο λιανεμπόριο είναι ελεύθεροι να διαμορφώνουν τη δική τους στρατηγική τιμών. Μια από τις δυνατές πεποιθήσεις μας είναι ότι ο ρόλος μας είναι να βοηθήσουμε τους συνεργάτες μας να δημιουργήσουν αξία μέσα από τις καινοτομίες και την ικανότητά μας να αξιοποιούμε τις μακροπρόθεσμες ισχυρές αξίες των μαρκών μας, για να ενισχύσουμε την επισκεψιμότητα και την πιστότητα μέσα στα καταστήματα. Η ισχυρή μας παρουσία στα ΜΜΕ, ως μία από τις 10 εταιρείες από όλες τις κατηγορίες προϊόντων που έχουν τη μεγαλύτερη επένδυση στα media, αποτελεί έναν αποφασιστικό παράγοντα για την επίτευξη αυτής της επιθυμητής κίνησης. Και θα ήθελα να επαινέσω την εταιρική σχέση που έχουν χτίσει οι ομάδες μας εδώ και χρόνια με τους κύριους συνεργάτες του λιανεμπορίου για να επιτύχουμε αυτό το κοινό όραμα. Η μακρά ιστορία της L’Oréal στην Ελλάδα δείχνει ότι δεν αναπτύσσουμε ένα βραχυχρόνιο όραμα, αντιθέτως, συμβάλλουμε στη βιώσιμη ανάπτυξη των συνεργατών μας. Η διοικητική ομάδα της L’Oréal Hellas (από αριστερά προς τα δεξιά): Αθανάσιος Ρόκας, Γενικός Διευθυντής Κλάδου Επιλεκτικής Διανομής, Αρχίλοχος Κανέλλος, Οικονομικός Διευθυντής, Γιώργος Χριστοδούλου, Διευθυντής Operations, Πάνης Κοροπούλης, Γενικός Διευθυντής Κλάδου Δερμοκαλλυντικών Προϊόντων, Mehdi Khoubbane, Γενικός Διευθυντής L’Oréal Hellas, Φιλύρα Παπακώστα, Chief Marketing Officer, Μαρία Κοράλη, Γενική Διευθύντρια Κλάδου Επαγγελματικών Προϊόντων, Γιώργος Κοντάκος, Γενικός Διευθυντής Κλάδου Καταναλωτικών Προϊόντων, Εύα Γεωργίου Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού. Στη φωτογραφία δεξιά: Αλεξία Μπρη, Διευθύντρια Εταιρικής Επικοινωνίας. 21 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2019

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=