Business News Magazine #14

thelist Η ατάκα που πιστεύει ότι του άλλαξε τη ζωή ήταν αυτή που του είπε ο σημερινός κυβερνήτης της Βόρειας Ντακότα, Doug Burgum, όταν ήταν 30 χρονών και έτοιμος να περάσει για πρώτηφορά την πόρτα της Microsoft. «Να το ξέρεις πως εκεί θα περάσεις περισσότερο χρόνο απ’ αυτόν που θα περάσεις με τα παιδιά σου». Ήταν η αλήθεια. Σκληρή, αλλά η αλήθεια. Και ήταν εκεί που ο Nadella συνειδητοποίησε πως έπρεπε να βρει ένα βαθύτερο νόημα στη δουλειά, περισσότερο συναλλακτικό και να σχετίζεται με τον τρόπο επικοινωνίας με τους ανθρώπους που συνεργάζεται. Δηλώνει υπερήφανος για εκείνους των οποίων υπήρξε μέντορας και έκαναν σπουδαία πράγματα και πιστεύει πως οι τεχνολογίες θα περάσουν, αλλά ο τρόπος που συμπεριφέρθηκες είναι αυτό που μένει και σε κάνει στην τελική ευτυχισμένο. «Αυτά που με προσδιορίζουν είναι η περιέργεια, η αγάπη για τις ιδέες και η ικανότητα να τα μετατρέπω αυτά ώστε να έχουν ένα αντίκτυπο», δηλώνει χαρακτηριστικά. Ο Nadella, πριν αναλάβει CEO, υπήρξε executive αντιπρόεδρος τoυ cloud group και υπεύθυνος για τις πλατφόρμες της Microsoft, αυτός που πραγματοποίησε την cloud computing μετάλλαξη της εταιρείας ειδικά με το project Azure. Ανέλαβε το συγκεκριμένο πόστο το 2011 και μέσα σε δύο χρόνια τα έσοδα από τις cloud υπηρεσίες ανέβηκαν στα 20,3 δισ. δολάρια από τα 16,6 δισ. δολάρια. ΤονΦεβρουάριο του 2014, έγινε μόλις ο τρίτος CEOστην ιστορία της Microsoft, μετά τους Bill Gates και Steve Balmer, και μέσα σε τέσσερα χρόνια είχε καταφέρει να ανεβάσει την αξία της μετοχής της εταιρείας κατά 27%. 1980. O Bernard Arnault φτάνει στη Νέα Υόρκη και πιάνει κουβέντα με τον ταξιτζή. Ανακαλύπτει ότι δεν έχει ιδέα ποιος είναι ο Ντε Γκολ, αλλά γνωρίζει καλά τι εστί Dior. Εκείνη τη στιγμή γεννήθηκε η ιδέα της LVMH, ενός κολοσσού που σήμερα μετρά 75 brands, απαστράπτουσες περιπτώσεις όπως Dior, Vuitton, Celine, Hennessy, Dom Perignon, Bulgari, Tag Heuer, Sephora και ο κατάλογος δεν έχει τελειωμό για την εταιρεία που η κεφαλαιοποίησή της, 200 δισ. ευρώ, είναι τρεις φορές μεγαλύτερη από τον κοντινότερο ανταγωνιστή, βλέπε Kering. O Bernard Arnault είναι ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του δεύτερου πιο πολύτιμου brand στην Ευρώπη, μετά τον πετρελαϊκό κολοσσό της Royal Dutch Shell, της μεγαλύτερης εταιρείας πολυτελείας στον κόσμο. Πρόκειται ουσιαστικά για το νονό της σύγχρονης εκδοχής του κλάδου, ο «λύκος με το κασμίρ παλτό», που κλείνει το ένα τεράστιο deal μετά το άλλο, εάν το θελήσει με αρκετά πιεστικό τρόπο, και που δεν αφήνει κανένα περιθώριο για διαπραγματεύσεις. O ψιλόλιγνος φανατικός συλλέκτης έργων τέχνης, Γάλλος από τη Νορμανδία, ο τρίτος πιο πλούσιος άνθρωπος στον κόσμο, πίσω μόνο από τους Jeff Bezos και Bill Gates, παίζει τένις και πιάνο, αλλά επειδή δεν μπορούσε να γίνει νούμερο 1 σε κανένα από τα δύο, διοχέτευσε την ανταγωνιστικότητά του στον επιχειρηματικό κόσμο, έχοντας επενδύσει από τη Netflix μέχρι την Carrefour. Αφού έμαθε τα μυστικά της δουλειάς στην κατασκευαστική εταιρεία του πατέρα του, ξεκίνησε την πορεία του από τη φαλιρισμένη κλωστοϋφαντουργία Boussac, την οποία αγόρασε από τη γαλλική κυβέρνηση, το 1985. Το πακέτο περιλάμβανε και έναν σκονισμένο οίκο ονόματι... Dior. Και τα υπόλοιπα είναι μια γεμάτη πολυτέλεια ιστορία. Bernard Arnault LVMH Satya Nadella Microsoft Οι CEOs με τις καλύτερες επιδόσεις στον κόσμο το 2019 16 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2020

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=