Background Image
Previous Page  12 / 52 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 12 / 52 Next Page
Page Background

Τέλος, η Μαρινόπουλος, ως 100% ελληνική εταιρεία, στηρίζει την

ελληνική επιχειρηματικότητα. Την τελευταία διετία, περισσότερα

από 250 νέα καταστήματα εντάχθηκαν στο franchise δίκτυό

της. Παράλληλα, το μέλλον της Μαρινόπουλος είναι άρρηκτα

συνδεδεμένο με τη στήριξη και προώθηση των ελληνικών

προϊόντων στις αγορές που δραστηριοποιείται. Άλλωστε η

εξωστρέφεια αποτελεί στρατηγική επιλογή της εταιρείας, η οποία

ήδη έχει εντάξει στο δίκτυό της 62 καταστήματα στην Κύπρο και τα

Βαλκάνια.

Εντός συνόρων η εταιρεία προσανατολίζεται όχι μόνο στο να

συνεχίσει να στηρίζει την ελληνική παραγωγή, αλλά και να δώσει

έμφαση στην ανάδειξη ποιοτικών προϊόντων σε κάθε γωνιά της

χώρας. Απώτερος στόχος είναι να δημιουργήσει πρόσφορο έδαφος

ώστε τα προϊόντα αυτά να μπορούν να βρουν μια θέση στα ράφια

των καταστημάτων της αλυσίδας.

76 χρόνια ΑΒ Βασιλόπουλος

H

ΑΒ Βασιλόπουλος,

από την ίδρυσή της

το 1939, βρίσκεται

σε συνεχή τροχιά υγιούς ανάπτυξης, λειτουργώντας περισσότερα

από 320 καταστήματα σε όλη τη χώρα. Συγκεκριμένα, η ΑΒ, μέσα

στο 2014, εγκαινίασε 27 νέα καταστήματα, ενώ και για το 2015

περιλαμβάνεται στα σχέδιά της η ενίσχυση του δικτύου της με νέα

καταστήματα και ανακαίνιση των υπαρχόντων. Η εταιρεία απασχολεί

περίπου 11.600 εργαζομένους, ενώ τα τελευταία χρόνια κατάφερε

να αυξήσει το ανθρώπινο δυναμικό της χωρίς να προβεί σε μειώσεις

μισθών. Η αλυσίδα έχει τοποθετήσει τον πελάτη στο επίκεντρο

της φιλοσοφίας της και με στόχο την απόλυτη εξυπηρέτηση,

στοχεύει στο να προσφέρει ό,τι καλύτερο για όλους. Μνείας αξίζει

το γεγονός πως υποστηρίζει την εγχώρια παραγωγή, ενώ μέσω

του διεθνούς δικτύου που έχει αναπτύξει τα τελευταία χρόνια, ως

μέλος του Ομίλου Delhaize, προωθεί ελληνικά προϊόντα σε αγορές

του εξωτερικού. Πολύ σημαντικές είναι και οι δράσεις της Εταιρικής

Κοινωνικής Ευθύνης στις οποίες προχωρά η εταιρεία.

Ελληνικές μάρκες που έχουν κατακτήσει την εμπιστοσύνη του

Έλληνα πελάτη - καταναλωτή και έχουν κερδίσει μια θέση στην

καρδιά και την προτίμησή του είναι οι «πρωταγωνιστές» της έκδοσης

που κρατάτε στα χέρια σας, καθώς στις σελίδες που ακολουθούν

παρουσιάζεται αναλυτικά η διαδρομή της επιτυχίας τους. Στις

επόμενες γραμμές καταγράφονται συνοπτικά όσα έχουν κατορθώσει

οι μάρκες εκείνες που δημιουργήθηκαν και ισχυροποίησαν την

παρουσία τους στην ελληνική αγορά και πλέον πολλές εξ αυτών

διαπρέπουν και εκτός συνόρων.

Η Μαρινόπουλος στην κορυφή

Με ιστορία που αρχίζει

το 1962 και ένα δίκτυο

1.026 καταστημάτων σε

όλη την Ελλάδα, η

Μαρινόπουλος A.E.

όχι μόνο έχει πετύχει

να κερδίζει επί δεκαετίες την προτίμηση των καταναλωτών, αλλά

κυρίως καλλιεργεί ασταμάτητα μια σχέση εμπιστοσύνης μαζί τους.

Μια σχέση που ουσιαστικά οδηγεί σε σημαντικά ποσοστά πιστότητας

στο brand.

Εκμεταλλευόμενη τον μεγάλο αριθμό των παραγωγών και

προμηθευτών με τους οποίους συνεργάζεται, η Μαρινόπουλος έχει

τη δυνατότητα να εξασφαλίζει για τον καταναλωτή σταθερά υψηλή

ποιότητα προϊόντων, στις ανταγωνιστικότερες τιμές. Ταυτόχρονα, η

Μαρινόπουλος έχει ως πάγια πολιτική της τη στήριξη της ελληνικής

παραγωγής. Μόνο τυχαίο δεν είναι, εξάλλου, ότι από το σύνολο των

προϊόντων που διακινεί από τα ράφια της, ποσοστό μεγαλύτερο του

90% προέρχονται από την Ελλάδα.

Ακόμη θα πρέπει να σημειωθεί πως για τη Μαρινόπουλος, η βιώσιμη

ανάπτυξη και η εταιρική υπευθυνότητα είναι άρρηκτα συνδεδεμένες

μεταξύ τους. Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία ενισχύει σταθερά τις

ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες είτε με ειδικά εκπτωτικά προγράμματα

είτε εξασφαλίζοντάς τους πρόσβαση σε βασικά αγαθά. Για το

λόγο αυτό, άλλωστε, λειτουργούν τα Κοινωνικά Παντοπωλεία σε

Αθήνα, Πειραιά και Θεσσαλονίκη, έχοντας εξασφαλίσει στήριξη σε

περισσότερα από 9.800 νοικοκυριά μέχρι σήμερα.

Ψήφο εμπιστοσύνης σε προϊόντα και υπηρεσίες ελληνικής προέλευσης δίνουν καθημερινά

οι εγχώριοι καταναλωτές, νιώθοντας παράλληλα υπερήφανοι να τα βλέπουν να διαπρέπουν

στο εξωτερικό.

Greek Brands

Oι ελληνικές μάρκες που αγαπάμε

Greek Brands