Background Image
Previous Page  9 / 52 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 9 / 52 Next Page
Page Background

Η αγορά του λιανεμπορίου είναι μια δυναμική αγορά με πρωτεύοντα

ρόλο στην ελληνική οικονομία. Η επιστροφή στην ανάπτυξη επιτυγχάνεται

μόνο μέσα από τρεις δρόμους: τις επενδύσεις αναβάθμισης και επέκτασης

του δικτύου πωλήσεων, την υποστήριξη καινοτόμων ιδεών και, φυσικά,

τη θεαματική βελτίωση των παρεχόμενων προς το κοινό υπηρεσιών.

Η δραστηριοποίηση της Μαρινόπουλος στην Ελλάδα και τα Βαλκάνια

βασίζεται σε αυτούς τους πυλώνες.

Παράλληλα, οι οικονομικές συγκυρίες έχουν οδηγήσει σε ένα

μοντέλο λειτουργίας που βασίζεται περισσότερο στις συνέργειες

με στόχο τη βιωσιμότητα των επιχειρήσεων, κάτι που θα συνεχίσει να

διαμορφώνει τον κλάδο και στο άμεσο μέλλον. Στο πλαίσιο αυτό

παρατηρούμε μικρομεσαίους επιχειρηματίες να στρέφονται στο χώρο

της δικαιόχρησης, επιζητώντας την ασφάλεια και την τεχνογνωσία που

παρέχει ένα εδραιωμένο brand. Διαθέτοντας ένα ευρύ δίκτυο franchise,

η Μαρινόπουλος Α.Ε. δίνει αυτήν την ευκαιρία διεκδίκησης μιας ισχυρής

θέσης στην αγοράσε κάθε υπεύθυνο επαγγελματία.

κυρίως, ανάδειξης των παραγωγών που δημιουργούν τα τοπικά προϊόντα

με αγνές πρώτες ύλες, μεράκι και αγάπη. Το Πρόγραμμα Καινοτομίας

Ελληνικού Προϊόντος -το οποίο ξεκίνησε τον Ιούλιο του 2012 και διήρκησε

περισσότερο από δυόμισι χρόνια- αποτέλεσε μια σημαντική πρωτοβουλία

τηςΜαρινόπουλος Α.Ε. με στόχο να στηρίξει τους Έλληνες παραγωγούς και

να αναδείξει τον πλούτο και τη μοναδικότητα των προϊόντων της ελληνικής

γης.

Στη διάρκεια του Προγράμματος Καινοτομίας, η Μαρινόπουλος

επισκέφτηκε την Πελοπόννησο, τη Θεσσαλία, την Κρήτη, την Κεντρική

Μακεδονία, τηΘράκη, τηΔυτικήΜακεδονία και την Ήπειρο, προβάλλοντας

τα εγχώρια προϊόντα και τους τοπικούς παραγωγούς. Συνολικά, στο

πρόγραμμα συμμετείχαν 349 Έλληνες προμηθευτές, καθώς και 7.021

εργαζόμενοι της Μαρινόπουλος Α.Ε. που απασχολούνται στα καταστήματα

της εταιρείας στις περιοχές αυτές. Στο πλαίσιο του τριετούς προγράμματος,

υλοποιήθηκε ο Διαγωνισμός Καινοτομίας Ελληνικού προϊόντος, με στόχο

να δημιουργηθούν νέα καινοτόμα προϊόντα σε όλη τη χώρα, δίνοντας

την ευκαιρία στους παραγωγούς να δουν τις πρωτοποριακές ιδέες τους

τοποθετημένες προς πώληση στα ράφια των καταστημάτων της για έξι

μήνες.

Η Μαρινόπουλος Α.Ε. σχεδίασε το Πρόγραμμα Καινοτομίας Ελληνικού

Προϊόντος, στο πλαίσιο της γενικότερης στρατηγικής της τοποθέτησης

απέναντι στους Έλληνες προμηθευτές και στα ελληνικά προϊόντα. Και δεν

θα μείνει εκεί. Ήδη, σχεδιάζεται μια νέα καινοτόμος πρωτοβουλία, με στόχο

την περαιτέρω ανάδειξη και προώθηση του πλούτου της ελληνικής γης και

των Ελλήνων παραγωγών και προμηθευτών σε κάθε γωνιά της χώρας μας.

Ποιο είναι το γενικότερο σχόλιό σας για την αγορά σούπερ

μάρκετ και FMCG; Ποιες είναι οι βασικές τάσεις που

παρατηρείτεκαι τι προβλέπετε γιατομέλλον;

9

BRANDS

MADE IN GREECE

TobrandΜαρινόπουλος

Ολοκληρώνοντας, θα πρέπει να σημειώσουμε πως

και η Μαρινόπουλος αποτελεί μια πολύ αγαπητή και

δυναμικήμάρκαστην ελληνικήαγορά. Ποιαθαλέγατε

πως είναι τα βασικά χαρακτηριστικά και οι αξίες του

brand Μαρινόπουλος και για ποιους λόγους έχει

αγαπηθεί από τοκαταναλωτικόκοινό;

Στη Μαρινόπουλος διατηρούμε διαχρονικά μια ισχυρή σχέση

εμπιστοσύνης με τον καταναλωτή. Ιστορικά λειτουργούμε με

γνώμονα τις ολοένααυξανόμενες ανάγκες του.

Εστιάζουμε στην αναβάθμιση των καταστημάτων μας, των

παρεχόμενων υπηρεσιών και, φυσικά, των προϊόντων που

παρέχουμε στους πελάτες μας, καθώς και σε μια γενικότερη

προσπάθεια υποστήριξης και ισχυροποίησης των πολυετών

σχέσεων συνεργασίας με τους προμηθευτές μας. Ενισχύουμε έτσι

το στοιχείο της εμπιστοσύνης, που αποτελεί, εξάλλου, τον πυρήνα

των σχέσεών μας με την αγορά, ενώ βελτιώσαμε σημαντικά τη

ροή και την ποικιλία των προϊόντων μας.

Και κάτι ακόμα.

Ειδικά στα χρόνια της κρίσης, αντιλαμβανόμαστε ότι σημαντικές

ομάδες καταναλωτών αντιμετωπίζουν σοβαρές δυσκολίες,

ακόμα και για να αγοράσουν βασικά αγαθά. Η Μαρινόπουλος

προσπαθεί να βρίσκεται σταθερά δίπλα στις ευπαθείς αυτές

ομάδες με τρία Κοινωνικά Παντοπωλεία σε Αθήνα, Πειραιά

και Θεσσαλονίκη και προγράμματα σταθερών εκπτώσεων για

ανέργους, συνταξιούχους, πολύτεκνους κ.ά.

Παράλληλα, πραγματοποιεί σταθερά μειώσεις τιμών και

προσφορές που δίνουν τη δυνατότητα σε κάθε νοικοκυριό να

διαχειρίζεται πιο αποτελεσματικά το διαθέσιμο εισόδημα και να

έχει πρόσβαση σε κάθε κατηγορία προϊόντων μέσω εκπτωτικών

προγραμμάτων σε ετήσιαβάση.