Branding & Design 2022

4 Από πρωτότυπο design και καθηλωτικές εμπειρίες έως μινιμαλισμός και ακτιβισμός... Στην εποχή μας, η οικοδόμηση ενός brand είναι το κλειδί για την επιχειρηματική επιτυχία. Το branding παρέχει στις επιχειρήσεις μια ταυτότητα πέρα από προϊόντα και υπηρεσίες, δημιουργώντας κάτι μοναδικό με το οποίο μπορούν να συνδεθούν οι πελάτες. Είτε είστε ιδιοκτήτης επιχείρησης είτε σχεδιαστής που εργάζεται σε ένα brand project για έναν πελάτη, η δημιουργία ενός ισχυρού και αναγνωρίσιμου brand είναι απαραίτητη για την ανάπτυξη της επιχείρησής σας και τη δημιουργία μιας πιστής πελατειακής βάσης. Οι 8 σημαντικότερες τάσεις των brands για το 2022 είναι οι εξής: 1. Brand ακτιβισμός Ο ακτιβισμός των brands δεν είναι σε καμιά περίπτωση μια παροδική τάση ή μόδα. Το να «φοράτε την καρδιά σας στο μανίκι σας» και να δείχνετε πως έχετε αφοσιωθεί στα πράγματα στα οποία πιστεύετε, δεν ήταν ποτέ άλλοτε πιο σημαντικό. Οι καταναλωτές θέλουν να αλληλεπιδρούν με brands που μοιράζονται τις αξίες τους, από τη βιωσιμότητα έως την κοινωνική δικαιοσύνη. «Το πώς ένα brand ταιριάζει με τις αξίες, το σύστημα πεποιθήσεων και τον τρόπο ζωής σας, θα καθορίσει αναμφισβήτητα και το αν θα αγοράσετε αυτό το brand», εξηγεί η Brand Designer της Envato, Sophie Dunn, και προσθέτει: «Η αποστολή και ο σκοπός ενός brand παίζουν τεράστιο ρόλο στο από ποιον αγοράζετε επανειλημμένα και με ποιον επιλέγετε να ευθυγραμμιστείτε». 2. Brand μινιμαλισμός O μινιμαλισμός βασίζεται στη χρήση μόνο των βασικών στοιχείων -όπως βασικά σχήματα, απλό κείμενο, περιορισμένες χρωματικές παλέτες και κενός χώρος- για να δημιουργήσει μια σύγχρονη αισθητική για τα brands. Αυτή η τάση γραφιστικής και σχεδίασης ιστοσελίδων, η οποία συχνά περιλαμβάνει οργανικά στοιχεία σχεδίασης, είναι ιδανική για brands που θέλουν να επιστρέψουν στα βασικά, να μεταδώσουν μια απλή προσωπικότητα ή απλώς να αφήσουν τα προϊόντα τους να μιλήσουν από μόνα τους. «Ο μινιμαλισμός μπορεί να είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να βεβαιωθείτε ότι ο θεατής εστιάζει ακριβώς σε αυτό που θέλετε να επικεντρωθεί το branding σας», λέει η Sophie. «Αφήνοντας πολύ ανοιχτό χώρο και μένοντας σε ένα εστιακό σημείο, ο μινιμαλισμός μπορεί να βοηθήσει το κύριο θέμα σας να έχει πολύ μεγαλύτερο αντίκτυπο. Είναι ένα ιδανικό στυλ για έργα με εκπληκτική φωτογραφία - όταν οι εικόνες μπορούν να μιλήσουν από μόνες τους». 3. Ιδιόμορφο Branding Το ιδιόμορφο brand ενσωματώνει τα πάντα, από ζωγραφισμένες στο χέρι παράξενες εικόνες έως αλληλοκαλυπτόμενα στοιχεία, ασυμμετρία και «χαοτικό» σχεδιασμό. Είναι μια τάση που έχει υιοθετηθεί από ένα ευρύ φάσμα εμπορικών σημάτων, συμπεριλαμβανομένων των παραδοσιακών βιομηχανιών όπως το finance και η ασφάλιση υγείας. Το ιδιόμορφο branding έχει να κάνει με τη χρήση απροσδόκητων σχεδιαστικών στοιχείων και τη δημιουργία μιας αίσθησης διασκέδασης και ατομικότητας. Κολάζ, περίεργες εικόνες ή έργα τέχνης, διασκεδαστική τυπογραφία, εικονογράφηση, συγκρουόμενα στοιχεία, φωτεινά ή συγκρουόμενα χρώματα και παραμορφωμένα σχήματα, ιδιόρρυθμες τεχνικές, βοηθούν συχνά τα brands να κάνουν μια τοποθέτηση. Εκτός από διασκεδαστικές και εντυπωσιακές, αυτές οι «ιδιορρυθμίες» μπορούν να δείξουν μια πιο προσιτή, προσωπική πλευρά μιας επωνυμίας. 4. Bauhaus Branding Η σχεδιαστική τάση Bauhaus γεννήθηκε από τη διάσημη γερμανική σχολή τέχνης με την ίδια ονομασία που έγινε δημοφιλής στις αρχές του 20ού αιώνα. Περιλαμβάνει στοιχεία τόσο από την τέχνη όσο και από τη βιομηχανία, τα οποία εκδηλώνονται με γεωμετρικά σχήματα, έντονες γραμμές και έντονες γωνίες. Η Bauhaus έχει μια μινιμαλιστική, μοντέρνα και λειτουργική αίσθηση που βασίζεται σε στοιχεία ρετρό σχεδίασης - καθιστώντας τη συγκεκριμένη τάση μια τέλεια και ευέλικτη επιλογή Branding Τι θα μας απασχολήσει τη φετινή χρονιά

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=