Branding & Design 2022

5 BCS-BRANDING & DESIGN για το σχεδιασμό ενός brand. Για να προσθέσετε στοιχεία του σχεδιασμού Bauhaus στo brand σας, περιηγηθείτε στη συλλογή Bauhaus για πρότυπα, αφίσες και γραμματοσειρές εμπνευσμένα από το σχετικό κίνημα ή μεταβείτε αμέσως στις εντυπωσιακές επαγγελματικές κάρτες γραφικών Bauhaus, ιδανικές για προσωπικά ή επαγγελματικά brand projects. 5. Χρωματικές διαβαθμίσεις Ξεκίνησαν ως ένα διασκεδαστικό χαρακτηριστικό του Powerpoint και του Microsoft WordArt, αλλά οι χρωματικές διαβαθμίσεις εμφανίζονται πλέον παντού: από τη σχεδίαση και την ψηφιακή τέχνη έως τις αναρτήσεις στα social media, τους ιστότοπους και τις παρουσιάσεις. Ένας από τους λόγους που οι χρωματικές διαβαθμίσεις είναι τόσο δημοφιλείς είναι επειδή είναι απίστευτα ευέλικτες με ένα ευρύ φάσμα δημιουργικών εφαρμογών. Βλέπουμε χρωματικές διαβαθμίσεις που χρησιμοποιούνται σε διάφορα περιβάλλοντα, όπως σε επικαλύψεις φωτογραφιών που συνδέουν εικόνες με τη χρωματική παλέτα μιας επωνυμίας, ως τρόπο προσθήκης επιπλέον οπτικού ενδιαφέροντος στο κείμενο και ως διακριτικό φόντο σε εικονογραφήσεις. 6. Nοσταλγία Η συλλογική μας εμμονή με τη νοσταλγία έχει γίνει κυρίαρχη δύναμη στο branding και το μάρκετινγκ. Για πολλές επωνυμίες, το παρελθόν εξακολουθεί να είναι μια πλούσια πηγή έμπνευσης, και ως εκ τούτου πολλοί κάνουν μια νέα στροφή σε πολύ αγαπημένα σύμβολα και άμεσα αναγνωρίσιμα εικονίδια. Το brand του αρτοποιείου Hey Miki με έδρα τη Μανίλα παρουσιάζει ατμόσφαιρα της δεκαετίας του ‘70 με τα σύμβολα ειρήνης, τα γυαλιά σε σχήμα καρδιάς και τα αυτοκόλλητα «flour power». Βλέπουμε, επίσης, μια αναζωπύρωση στοιχείων σχεδίασης και αναφορών ποπ κουλτούρας από πιο πρόσφατη ιστορία -δηλαδή τις δεκαετίες του 1990 και του 2000- που εμφανίζονται σε ταινίες, τηλεοπτικές εκπομπές, υλικό μάρκετινγκ και ροές στα social. 7. Καθηλωτικές εμπειρίες Μια καινοτόμος τάση που διαμορφώνεται ως ουσιαστικό μέρος του branding είναι οι καθηλωτικές εμπειρίες που έχουν να κάνουν με το να καλωσορίσετε το κοινό στον κόσμο σας, να προσκαλέσετε την αλληλεπίδραση και να δημιουργήσετε μια συνδεδεμένη και αφοσιωμένη κοινότητα. Είτε μέσω της φιλοξενίας μιας θεματικής εκδήλωσης, της δημιουργίας ενός διαδικτυακού παιχνιδιού ή μιας διαδραστικής εμπειρίας, είτε μέσω της συσκευασίας των προϊόντων σας για να δημιουργήσετε μια απαράμιλλη εμπειρία για τους πελάτες σας, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι οι καθηλωτικές εμπειρίες των brands είναι ο δημοφιλέστερος τρόπος στο εγγύς μέλλον. Το διαδραστικό βίντεο μπορεί, για παράδειγμα, να είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για τις μικρότερες επιχειρήσεις να δημιουργήσουν καθηλωτικές εμπειρίες για τους πελάτες τους. Είτε διοργανώνετε μια εκδήλωση είτε μια εμπειρία στο διαδίκτυο ή στην πραγματική ζωή, μια καλά σχεδιασμένη σελίδα μπορεί να κάνει τη διαφορά έτσι ώστε να δημιουργήσετε προσδοκίες και να αυξήσετε τις πωλήσεις εισιτηρίων. 8. Bold και «διασκεδαστική» γραμματοσειρά Όταν πρόκειται για την επικοινωνία του μηνύματος του brand σας, η επιλογή της σωστής γραμματοσειράς είναι αναπόσπαστο μέρος της διαδικασίας. «Τυλίγοντας τις λέξεις σας στη σωστή συσκευασία», μπορείτε να μεταφέρετε ένα ισχυρό μήνυμα που ταιριάζει στον τόνο της επωνυμίας σας. Εάν η επωνυμία σας είναι τολμηρή, διασκεδαστική, τότε αυτή η τάση είναι κατάλληλη για εσάς. «Μια εικόνα μπορεί να λέει χίλιες λέξεις, αλλά ποτέ να μην υποτιμάτε τη δύναμη μιας διασκεδαστικής γραμματοσειράς», επισημαίνει η Sophie.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=