Business News Magazine #25

Η εδραίωση της Pink Woman ως του ηγετικού brand fast fashion women’s retail της χώρας μας αλλά και η δυναμική ανάπτυξή του, τόσο γεωγραφικά όσο και σε επίπεδο γκάμας, αποτελούν τα βασικά στοιχεία του οράματος του Δημήτρη Ματεμτζή για τον Όμιλο Intrafashion. Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος αλλά και μοναδικός μέτοχος του ομίλου μίλησε στο Business News Magazine για την αξιοπρόσεκτη πορεία ανάπτυξης και τα ρεκόρ που έχει σπάσει η εταιρεία, τις επενδύσεις και τα επόμενα βήματά της αλλά και την προσωπική του φιλοσοφία όσον αφορά το επιχειρείν και το management. Μεταξύ άλλων, μάλιστα, τονίζει πως στη μακρά και σημαντική διαδρομή του ως μάνατζερ εξελίχθηκε ως στέλεχος σκεπτόμενος σαν επιχειρηματίας και σήμερα ως ιδιοκτήτης-επιχειρηματίας λειτουργεί σαν υψηλόβαθμο στέλεχος. Συνέντευξη στον Δημήτρη Τσουκαλά Απελευθερώνουμε την δυναμική του brand Oι βίαιες επιδράσεις της πανδημίας προκάλεσαν πρωτοφανή αρρυθμία, άσκησαν πιέσεις στα αποθέματα, στο cash flow και άλλαξαν ακαριαία και ραγδαία τους κανόνες του παιχνιδιού Ποια είναι η εικόνα αυτήν τη στιγμή στην ελληνική αγορά ένδυσης και υπόδησης μετά τις δυσκολίες και τους περιορισμούς που κατεγράφησαν το 2020 και το 2021 αλλά και στο πλαίσιο της πληθωριστικής κρίσης που βιώνουμε αυτήν τη στιγμή; Γνωρίζει υποχώρηση ο κλάδος και τι εκτιμάτε για τη συνέχεια; Είναι δεδομένο πως το 2020παρουσίασε για το σύνολο της ελληνικής αγοράς ένδυσης-υπόδησης μια πτώση της τάξης -35% και πλέον. Προφανώς οι βίαιες επιδράσεις της πανδημίας προκάλεσαν πρωτοφανή αρρυθμία, άσκησαν πιέσεις στα αποθέματα, στο cash flow και άλλαξαν ακαριαία και ραγδαία τους κανόνες του παιχνιδιού. Το 2021, σίγουρα παρουσίασε μια ανάκαμψη, χωρίς να προσεγγίζει ωστόσο τα επίπεδα του 2019, ενώ μια σειρά κυβερνητικών μέτρων όπως η αναστολή πληρωμής ενοικίων, οι επιδοτήσεις κ.λπ., κράτησαν ζωντανό το μεγαλύτερο μέρος του ελληνικού λιανεμπορίου. Παρά ταύτα, το 2022, η έκρηξη του πολέμου στηνΟυκρανία, σε συνδυασμό με σειρά προβλημάτων που η πανδημία πυροδότησε, έχει δημιουργήσει την τέλεια θύελλα: υποχώρηση του ευρώ έναντι του δολαρίου, πολύ μεγάλες αυξήσεις στα κόστη παραγωγής και μεταφοράς προϊόντων, αύξηση του λειτουργικού κόστους λόγω κυρίως της ενέργειας και έντονος καταναλωτικός προβληματισμός για τις συνθήκες του φετινού χειμώνα. Με βάση τα παραπάνω, και ιδίως λόγω της θετικής επίδρασης του τουριστικού κύματος φέτος, πιστεύωπως το σύνολο της αγοράς θα προσεγγίσει τα επίπεδα του 2019 σε επίπεδο τζίρου, με σημαντικές τάσεις συγκέντρωσης μεριδίων στους πιο δυνατούς και οργανωμένους παίκτες και μεγάλη πίεση στα λειτουργικά περιθώρια και την κερδοφορία. Μέσα σε αυτό το περιβάλλον, ποια είναι η θέση του ομίλου Intrafashion; Πώς έχει «τρέξει» το εννεάμηνο του 2022 και πώς εκτιμάτε πως θα κλείσει η χρονιά; Δεδομένων των χαρακτηριστικών που παρουσιάζει συνολικά η αγορά το 2022, δηλαδή συνολική συρρίκνωση με περιορισμό της κατανάλωσης και τάσεις συγκέντρωσης, ο όμιλος Intrafashion κερδίζει διαρκώς μερίδιο αγοράς, κάτι που αποδεικνύεται ξεκάθαρα από τα τρέχοντα αποτελέσματά μας. Πιο συγκεκριμένα, οι λιανικές πωλήσεις πρώτου δεκαμήνου ξεπέρασαν τα 27,5 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση μεγαλύτερη του +27% έναντι του 2021 και +38% έναντι του (προ Covid) 2019. Υπό την προϋπόθεση διατήρησης της υφιστάμενης κατάστασης κατά το τελευταίο δίμηνο του έτους και της απουσίας ακραίων γεγονότων ή συνθηκών, θέλω να πιστεύω πως η εταιρεία μας θα αγγίξει τα 34 εκατ. ευρώκύκλου εργασιών, κάτι που θα αποτυπώνει μια ισχυρή αύξηση +22% έναντι του 2021 και +33% έναντι του 2019. Αυτό που θεωρώ ωστόσο ιδιαίτερα σημαντικό είναι πως με κύριο άξονα το πλάνο διεύρυνσης και αναβάθμισης, τόσο του δικτύου όσο και της εικόνας του brand Pink Woman, έχουμε κατα17 ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2022

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=