Business News Magazine #25

Up & down Στην Toyota Hellas θα συνεχίσει την επαγγελματική του καριέρα ο Hermann Riedl, επί πολλά χρόνια στέλεχος της Wind Hellas και μέχρι πρόσφατα Chief Business and Digital TransformationOfficer της εταιρείας. Έχει ήδη ξεκινήσει στην Toyota Ελλάς ωςMD Designate από την 1η Νοεμβρίου 2022 και θα αναλάβει το ρόλο του διευθύνοντος συμβούλου από την 1η Ιανουαρίου του 2023, διαδεχόμενος τον Αριστείδη Αραβανή, που συνταξιοδοτείται. Τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου στη Valvis Holding SA ανέλαβε ο Βασίλης Σταύρου. Έχει διατελέσει CEO της ΑΒ Βασιλόπουλος καθώς και της Mega Image, ενώ έχει αναλάβει σημαντικές διευθυντικές θέσεις στην Delhaize Group και την ΑΒ Βασιλόπουλος. Tην Bath & Body Works, μία από τις μεγαλύτερες αλυσίδες καλλυντικών στην Αμερική, με καταστήματα σε όλο τον πλανήτη, φέρνει και στη χώρα μας η εταιρεία Amarla, η οποία έχει παρουσία στην Ελλάδα μέσω των γνωστών καταστημάτων γυναικείων εσωρούχων και αξεσουάρ Victoria’s Secret. Ηπορεία της Bath&BodyWorks στην εγχώρια αγορά ξεκινά με δύο καταστήματα, το ένα στο κέντρο τηςΘεσσαλονίκης, στο πολυκατάστημα Notos, και το άλλο στο δεύτερο επίπεδο του εμπορικού κέντρου The Athens Mall, στοΜαρούσι. Επίσης, πέρα από το φυσικό δίκτυο της Bath & Body Works, η Amarla βρίσκεται στη διαδικασία προετοιμασίας και του ηλεκτρονικού καταστήματος της αλυσίδας καλλυντικών. Με περισσότερα από 1.750 καταστήματα στις Ηνωμένες Πολιτείες, η Bath & Body Works συγκαταλέγεται στους μεγαλύτερους παίκτες παγκοσμίως στο χώρο των καλλυντικών, των προϊόντων καθαρισμού και περιποίησης σώματος και των αρωματικών κεριών χώρου. Ο όμιλος της Bath & Body Works, ο οποίος διαθέτει και μειοψηφική συμμετοχή στη Victoria’s Secret, αναμένει για το 2022 πωλήσεις ύψους 7,4 δισ. δολαρίων. ΕκτόςΗΠΑ, η αλυσίδα έχει αναπτύξει περισσότερα από 300 καταστήματα σε όλες τις ηπείρους. Στην Ευρώπη η παρουσία της είναι σχετικά μικρή, με την Ελλάδα να γίνεται η πέμπτη χώρα όπου επεκτείνεται, μετά την Ιταλία, τηνΟλλανδία, τηνΠολωνία και την Τουρκία. ΗAmarla διαθέτει παρουσία σε 11 χώρες της Ευρώπης, τηςΜέσης Ανατολής και της Αφρικής, έχοντας το master franchise των σημάτων Victoria’s Secret, PINK και Bath & Body Works για τις συγκεκριμένες αγορές. NewEntry ΗBath&BodyWorks στην ελληνική αγορά #Νumbers Επενδύσεις, εξαγορές, νέες υπηρεσίες, εστίαση σταψηφιακά κανάλια και περαιτέρωενοποίηση για τις μάρκες Public και ΜediaMarkt, περιλαμβάνει το πλάνο του Public Group, με στόχο να καλύψει τις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών. 10% αύξηση πωλήσεων καταγράφηκε στο πρώτο εννεάμηνο του 2022, σε μια αγορά που υποχωρεί κατά περίπου 3% σε αξία πωλήσεων και περί το 7%-8% σε όγκο πωλήσεων. 25% του συνολικού τζίρου προσφέρουν πλέον οι πωλήσεις στα omnichannel/ψηφιακά κανάλια της εταιρείας. 100 εκατομμύρια ευρώ επενδύσεις υλοποιεί στη διετία 2022-2023 η Olympia Group στο retail, που λανσάρει και τη στρατηγική Public². 10 εκατομμύρια ευρώ θα αφιερωθούν για την αναβάθμιση 32 φυσικών καταστημάτων και τη μετατροπή τους σε καταστήματα «Νέας Γενιάς», στα οποία θα πρέπει να τονιστεί πως καταγράφεται αύξηση κίνησης +12%. Σε αυτή την προσπάθεια εντάσσονται και τα 13 καταστήματα MediaMarkt τα οποία εναρμονίζονται ακόμη περισσότερο με την ολοκληρωμένη εμπειρία που επιδιώκει να προσφέρει το Public Group. 20 εκατομμύρια ευρώ επενδύσεις πραγματοποιούνται σε καινοτόμους scale-up εταιρείες, ενώ μέσα στους επόμενους έξι μήνες αναμένονται επενδύσεις στον τομέα του edtech, στην αγορά των audioboοks καθώς και στο κομμάτι του last mile. Mε απώλεια ενός εκατομμυρίου χρηστών, απολύσεις χιλιάδων εργαζομένων, μηνύσεις και σημαντικούς διαφημιζόμενους είτε να δηλώνουν πως σταματούν την επένδυσή τους στην πλατφόρμα είτε να κρατούν στάση αναμονής, ξεκίνησε η εποχή του ElonMusk στο twitter. 500 εκατ. ευρώ τουλάχιστον αναμένεται να είναι το 2022 ο τζίρος πωλήσεων της Public, ενώ το 2021 ο τζίρος κυμάνθηκε περί τα 440 εκατ. ευρώ και η λειτουργική κερδοφορία (EBITDA) αυξήθηκε στα 2,2 εκατομμύρια ευρώ. 7 ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2022

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=