Business News Magazine #26

coverstory Θάνος Κυριαζής Η ανοιχτή επικοινωνία, το συνεργατικό πνεύμα, η κουλτούρα συνεχούς βιώσιμης ανάπτυξης (όχι μόνο σε επίπεδο οικονομικών αποτελεσμάτων αλλά και δεξιοτήτων) και η αξία του brand της Miele αποτέλεσαν τα βασικά εφόδια στην αξιοποίηση αυτής της πρόκλησης. Μιας πρόκλησης που οδήγησε στη δημιουργία του νέου μας αφηγήματος, που συνδυάζει αρμονικά το διαχρονικό πάθος μας για την ποιότητα σε ό,τι κάνουμε με την ανάγκη να πρωτοπορούμε συνεχώς και στο μέλλον. Ποια είναι η εικόνα που καταγράφεται αυτήν τη στιγμή στην εγχώρια αγορά λευκών συσκευών; Ποιες πιέσεις γνωρίζουν οι πωλήσεις και ποιες τάσεις αναδύονται όσον αφορά τις καταναλωτικές συνήθειες; Ποια η δική σας θέση σε αυτό το περιβάλλον; Τους τελευταίους μήνες παρατηρείται μια σημαντική μείωση στο ρυθμό ανάπτυξης των περισσότερων κατηγοριών των λευκών συσκευών στην ελληνική αγορά. Η προσωπική μου εκτίμηση, συνυπολογίζοντας και τις τρέχουσες συνθήκες στις μεγαλύτερες ευρωπαϊκές αγορές, είναι ότι η τάση αυτή πιθανότατα θα ενισχυθεί, οδηγώντας σε ακόμα μεγαλύτερες πιέσεις στο προσεχές μέλλον. Παράλληλα, όμως, σημειώνονται και σημαντικές αλλαγές στις καταναλωτικές συνήθειες, κάποιες από τις οποίες επιταχύνθηκαν και στη δική μας αγορά τα τελευταία δύο χρόνια εξαιτίας τόσο της πανδημίας όσο και των γεωπολιτικών εξελίξεων. Η μεγαλύτερη εστίαση στην ποιότητα, το ενδιαφέρον για την καινοτομία που βελτιώνει την καθημερινότητά μας στο σπίτι, η σημασία της υγιεινής καθώς και η ευαισθησία σε θέματα ενεργειακής απόδοσης και αποτυπώματος βιωσιμότητας είναι ορισμένες από αυτές. Πιστεύω ακράδαντα ότι η Miele μπορεί και προσφέρει μια πολύ δυνατή πρόταση αξίας και ποιότητας μέσα σε αυτό το διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον τόσο για τους καταναλωτές όσο και για τους επιλεγμένους συνεργάτες της. Εκτιμώ ότι η διαχρονική μας εστίαση στην ποιότητα, στην καινοτομία και στην καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των απαιτητικών καταναλωτών αποτελούν τα βασικά μας εφόδια. Εφόδια ικανά να συνεχίσουν να ενισχύουν σημαντικά τη θέση μας στην αγορά, ανεξάρτητα από τις συνολικές τάσεις που τελικά θα επικρατήσουν. Ποια είναι η φιλοσοφία της Miele; Ποια είναι τα χαρακτηριστικά της που τη διαφοροποιούν από τον ανταγωνισμό; Η βασική φιλοσοφία της Miele αποτυπώνεται σε δύο γερμανικές λέξεις, από τη στιγμή που ιδρύθηκε το 1899 μέχρι και σήμερα: “Immer Besser”. Σε ελεύθερη μετάφραση αυτό σημαίνει «πάντα και συνεχώς καλύτερα». Η φιλοσοφία μας αντικατοπτρίζει την εστίαση στην ποιότητα μπροστά από την εποχή της, σε οτιδήποτε σκεφτόμαστε και δημιουργούμε μαζί με το πάθος μας να βελτιωνόμαστε συνεχώς και πάντα. Έχουμε μια αδιαπραγμάτευτη αφοσίωση στην ποιότητα που με τα χρόνια γίνεται απαράμιλλη δεξιοτεχνία. Ένα από τα πλέον μοναδικά στοιχεία της Miele είναι το γεγονός ότι παραμένει μια οικογενειακή επιχείρηση που επιδιώκει να κάνει συνεχώς το καλύτερο δυνατό για τους καταναλωτές, τους συνεργάτες, τους ανθρώπους της και τον πλανήτη. Στην Miele σκεφτόμαστε με γενιές και όχι με χρόνια. Οι πελάτες μας δεν αγοράζουν συσκευές για κάποια χρόνια αλλά Σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον, οι προκλήσεις είναι αναμφισβήτητα πολλές και χρήζουν της συνεχούς εγρήγορσής μας. Οι μεγαλύτερες κατ’ εμέ προκλήσεις είναι η διαρκής συνέπεια στην υπηρέτηση των αρχών που πρεσβεύει το Brand μας, ανεξάρτητα από τις βραχυπρόθεσμες δυναμικές της αγοράς και η δυνατή «σύνδεση» με τους καταναλωτές, επικοινωνώντας με σύγχρονο τρόπο τη μοναδική αξία που δημιουργούν τα προϊόντα και οι υπηρεσίες μας για αυτούς και τους αγαπημένους τους. Για αυτό το λόγο, αποτελεί στρατηγική μας επιλογή και το 2023 να συνεχίσουμε να αυξάνουμε σημαντικά τις επενδύσεις μένουν με αυτές για μια ζωή. Τέλος, το γεγονός ότι σχεδιάζουμε συσκευές για να διαρκούν περισσότερο από 20 χρόνια με απαράμιλλη ποιότητα, δεξιοτεχνία και σχεδιασμό αποτελεί ένα ακόμα σημαντικό στοιχείο υπεροχής στα μάτια των καταναλωτών. Ποιες είναι οι προκλήσεις που «κρύβει» η διαχείριση ενός τόσο γνωστού και εδραιωμένου brand; Είναι γεγονός ότι στηMiele Hellas έχουμε την πολυτέλεια και την ευθύνη διαχείρισης ενός love brand στην ελληνική και κυπριακή αγορά, συνώνυμο της ποιότητας και της αξιοπιστίας. Εκτιμώότι η διαχρονική μας εστίαση στην ποιότητα, στην καινοτομία και στην καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των απαιτητικών καταναλωτών αποτελούν τα βασικά μας εφόδια 18 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2023

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=