από τα ράφια της, ποσοστό μεγαλύτερο του 90% προέρχονται από την
Ελλάδα.
Η διαχρονική επιτυχία ενός ελληνικού brand στηρίζεται και στην
κοινωνική του υπευθυνότητα. Για τη Μαρινόπουλος, η βιώσιμη
ανάπτυξη και η Εταιρική Υπευθυνότητα είναι άρρηκτα συνδεδεμένες
μεταξύ τους.
Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία
ενισχύει σταθερά τις ευαίσθητες
κοινωνικές ομάδες είτε με
ειδικά εκπτωτικά προγράμματα
είτε εξασφαλίζοντάς τους
πρόσβαση σε βασικά αγαθά.
Για το λόγο αυτό άλλωστε
λειτουργούν τα Κοινωνικά
Παντοπωλεία σε Αθήνα,
Πειραιά και Θεσσαλονίκη,
έχοντας εξασφαλίσει στήριξη
σε περισσότερα από 9.800
νοικοκυριά μέχρι σήμερα.
Τέλος, η Μαρινόπουλος, ως 100% ελληνική εταιρεία, στηρίζει την
ελληνική επιχειρηματικότητα. Την τελευταία διετία, περισσότερα
από 250 νέα καταστήματα εντάχθηκαν στο franchise δίκτυό της. Η
εταιρεία όχι μόνο αποδεικνύεται η πλέον υπεύθυνη επιλογή στον
κλάδο, αλλά ταυτόχρονα αποτέλεσε «ομπρέλα ασφάλειας» για δεκάδες
υπεύθυνους επιχειρηματίες που αναζήτησαν έναν ισχυρό συνεργάτη
35
BRANDS
MADE IN GREECE
προκειμένου να αντεπεξέλθουν στις δύσκολες οικονομικές συνθήκες
και να αναπτυχθούν επιχειρηματικά.
Επίσης, το μέλλον της Μαρινόπουλος είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με
τη στήριξη και προώθηση των ελληνικών προϊόντων στις αγορές που
δραστηριοποιείται. Άλλωστε η εξωστρέφεια αποτελεί στρατηγική
επιλογή της εταιρείας, η οποία ήδη έχει εντάξει στο δίκτυό της 62
καταστήματα στην Κύπρο και τα
Βαλκάνια.
Εντός συνόρων η εταιρεία
προσανατολίζεται όχι μόνο στο
να συνεχίσει να στηρίζει την
ελληνική παραγωγή, αλλά και
να δώσει έμφαση στην ανάδειξη
ποιοτικών προϊόντων σε κάθε
γωνιά της χώρας. Απώτερος
στόχος είναι να δημιουργήσει
πρόσφορο έδαφος ώστε τα
προϊόντα αυτά να μπορούν να
βρουν μια θέση στα ράφια των καταστημάτων της αλυσίδας.
Η σχέση της Μαρινόπουλος με τα ελληνικά brands ήταν και θα
παραμείνει ιδιαίτερα ισχυρή. Άλλωστε η στήριξη των ελληνικών
σημάτων είναι στο ίδιο το… DNA της εταιρείας. Μιας εταιρείας 100%
ελληνικής, που αποτελεί σήμερα τη μεγαλύτερη αλυσίδα λιανεμπορίου
της χώρας.