Background Image
Previous Page  39 / 52 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 39 / 52 Next Page
Page Background

αυξάνοντας δυναμικά το μερίδιο του brand και οδηγώντας το σε

ηγετικές θέσεις στην κατηγορία της γυναικείας υγιεινής.

• All Cotton Concept: Το 1998, η εταιρεία ΜΕΓΑ προχώρησε σε μία

ακόμα μοναδική καινοτομία. Λάνσαρε τα σερβιετάκια EveryDay

All Cotton, τα μόνα με κάλυμμα από 100% βαμβάκι και ατομική

συσκευασία για 100% φυσικό άγγιγμα και αίσθηση καθαριότητας

κάθε στιγμή της ημέρας. Η μοναδικότητα των EveryDay All Cotton,

δηλαδή το απόλυτα φιλικό κάλυμμά τους από 100% πραγματικό

βαμβάκι, αναγνωρίστηκε άμεσα από τις καταναλώτριες, οι οποίες το

κατέταξαν σταθερά, από το λανσάρισμά του μέχρι και σήμερα, στην

πρώτη θέση των προτιμήσεών τους.

Babylino Sensitive: μια ακόμη ελληνική καινοτομία,

με την υπογραφή της ΜΕΓΑ

Οι βρεφικές πάνες Babylinο Sensitive αποτελούν μια μοναδική

καινοτομία, που συνδυάζει και αποδεδειγμένα υψηλή

αποτελεσματικότητα και πιστοποιημένη sensitive φροντίδα για το

βρεφικό δέρμα. Κατατάσσονται πανευρωπαϊκά στο CLASS A των

βρεφικών πανών (ανώτερη ποιοτική κλάση), βάσει μετρήσεων

εξειδικευμένων ανεξάρτητων εργαστηρίων του εξωτερικού και

διαθέτουν διεθνή πιστοποίηση Oeko-Tex R Standard 100 για απουσία

βλαβερών ουσιών. (https://

www.oeko-tex.com

)

Απόδειξη της ποιότητάς τους αποτελεί η ολοένα αυξανόμενη

προτίμηση των καταναλωτών. Χάρη στη διαρκή σχέση εμπιστοσύνης

που έχουν αναπτύξει με τη σύγχρονη οικογένεια, τα Babylino Sensi-

tive παρουσίασαν τη μεγαλύτερη ανάπτυξη στην κατηγορία τους,

σε μερίδια, κερδίζοντας επάξια μια εξαιρετικά υψηλή θέση στις

προτιμήσεις της ελληνίδας μητέρας.

Κοιτώντας μπροστά

Σήμερα περισσότερο από ποτέ, η ΜΕΓΑ στηρίζει την ελληνική

οικονομία, ενισχύοντας τα επενδυτικά της πλάνα. Στο πρόγραμμα της

εταιρείας για την τριετία 2015 - 2017 περιλαμβάνονται νέες επενδύσεις

σε μηχανολογικό εξοπλισμό τελευταίας τεχνολογίας, δημιουργώντας

παράλληλα νέες θέσεις εργασίας.

Σήμερα, σε μια χώρα όπου εξακολουθεί και εισάγεται, σύμφωνα με

την ΕΛΣΤΑΤ, μεγάλο ποσοστό προϊόντων προσωπικής υγιεινής, η

κατηγορία σερβιέτες και βρεφικές πάνες έχει πάρει τη θέση της στα

100 πιο εξαγώγιμα ελληνικά προϊόντα - κυρίως χάρη στις εξαγωγικές

πρωτοβουλίες της ΜΕΓΑ, ενώ τα 100% ελληνικά Babylino Sensitive

βρίσκονται στα ράφια καταστημάτων σε 4 ηπείρους, στηρίζοντας την

Ελληνική Οικονομία.

Εταιρική Υπευθυνότητα με πολλές...

«Πράξεις Φροντίδας»

Η ΜΕΓΑ στηρίζει με συστηματικότητα και διαχρονικότητα το έργο

πάνω από 100 σημαντικών κοινωνικών φορέων και φιλανθρωπικών

ιδρυμάτων σε ολόκληρη τη χώρα. Ενδεικτικά, το 2014 προσέφερε

πάνω από 1,5 εκ. προϊόντα της, αρωγός στην πολύτιμη προσπάθειά

τους. Συγκεκριμένα εκτός από τις συνεχείς δωρεές, για το 2015, μεταξύ

άλλων, τα Babylino Sensitive κάλυψαν την ιατροφαρμακευτική

περίθαλψη των παιδιών των Παιδικών Χωριών SOS για όλη τη

χρονιά, ενώ τα Sani Sensitive προσέφεραν 25.000 γεύματα αγάπης

σε άπορους ηλικιωμένους του φιλανθρωπικού οργανισμού της Ιεράς

Αρχιεπισκοπής Αθηνών «Αποστολή».

EveryDay: μια ελληνική μάρκα

με μοναδικές καινοτομίες

Διερευνώντας αδιάλειπτα τις ανάγκες της γυναίκας στην προσωπική

υγιεινή, το brand EveryDay έχει καταφέρει να απαντά πρώτο σε αυτές,

με προϊόντα άριστης ποιότητας, ειδικά μελετημένα, ώστε να μην

περιορίζονται στο να παρέχουν μόνο απορροφητικότητα, αλλά να τη

συνδυάζουν με μέγιστη φιλικότητα στο δέρμα.

• Sensitive Concept: Με ιδιαίτερο σεβασμό στο ευαίσθητο

γυναικείο δέρμα και μετά από πολύ προσεκτική επιλογή υλικών,

δημιουργήθηκαν το 1997 οι σερβιέτες EveryDay Sensitive. Πρόκειται

για τις πρώτες “Sensitive” σερβιέτες παγκοσμίως, οι οποίες χάρη

στο μοναδικά υγιεινό υφασμάτινο κάλυμμά τους, προσφέρουν

όχι μόνο άριστη αποτελεσματικότητα, αλλά και εξαιρετικές

ιδιότητες φιλικότητας στο δέρμα. Αυτός ο μοναδικός συνδυασμός

ολοκληρωμένης προστασίας στο δέρμα επέτρεψε στις σερβιέτες Eve-

ryDay Sensitive να κερδίσουν την προτίμηση των καταναλωτριών,

39

BRANDS

MADE IN GREECE